سواستفاده از کدهای USSD همراه اول

سواستفاده از کدهای USSD همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مدتی  پیش در شبکه‌های مجازی خبری جعلی منتشر شد که طبق آن  مشترکان همراه اول می توانند با کد #117*10*  بستانکاری خود را با همراه اول تسویه کنند.

سواستفاده از کدهای ,USSD همراه اول

یکی از نکات جالب در این بحث این است که همراه اول از کد دستوری گفته شده پیش از این برای افزایش اعتبار کاربران خود استفاده می کرد، اما در حال حاضر کاربران با گرفتن این کد دستوری اعتبار میان دوره خود را افزایش می دهند، و ظرفیت بالاتری برای مکالمات ایجاد می شود.

از طرفی دیگر پیش از این مخاطبان تا سقف 80 هزار تومان مکالمه پیام پرداخت میان دوره دریافت می کردند و پس از ثبت کد دستوری#117*10* این سقف افزایش می یابد.

این اولین باری نیست که عده ای اقدام به انتشار اخبار دروغ و کدهای جعلی میکنند، به عنوان مثال که پیش از این نیز در عید فطر سال گذشته اتفاق مشابه ای رخ داده بود وعده ای با انتشار کدی جعلی به دنبال سوءاستفاده از مشترکان همراه اول برآمده بودند. هرچند در آن زمان همراه اول پس از بازگردان مبالغ مصرف‌کننده‌ها تأکید کرد مسئولیت این اتفاقات متوجه این اپراتور نیست و مخاطبان باید نسبت به پیام‌های دریافتی مطمئن شوند، با این حال بار دیگر شاهد اتفاقات مشابهی هستیم.

در هر صورت همراه اول پیش از این، بارها درباره جعلی بودن برخی خبرها و سوءاستفاده‌ها به اسم همراه اول هشدار داده بود. بر همین اساس  یکی از روش‌های جلوگیری از سواستفاده و کلاهبرداری استفاده  از درگاه‌های همراه اول و دنبال کردن خبرها و اطلاعیه‌ها از وب سایت‌های رسمی می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید