مسدود شدن ارسال کد تایید تلگرام توسط اپراتورها

مسدود شدن ارسال کد تایید تلگرام توسط اپراتورها

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، از ساعت‌های آغازین امروز خبرهای مختلفی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص عدم ارسال پیامک کد تایید تلگرام توسط اپراتورهای داخلی دست به دست می‌شود، که پس از بررسی‌های انجام شده صحت این خبر به اثبات رسید.

مسدود شدن ارسال کد تایید تلگرام توسط اپراتورها

همان طور که می‌دانید برای ثبت نام تلگرام لازم است کد تایید از طریق اپراتور مربوطه برای کاربر ارسال شود، که با شرایط پیش امده عملا کاربران در صورت عدم امکان دسترسی به سرویس تلگرام روی هر یک از دستگاه‌های خود، دیگر نمی‌توانند از طریق پیامک، کد تائید مربوط به‌حساب کاربری خود را دریافت کنند. علاوه بر این، کاربرانی که به‌تازگی با شماره‌های جدید اقدام به نصب تلگرام می‌کنند نیز دیگر امکان دریافت کد تائید برای ورود به‌حساب کاربری جدید را نداشته و نمی‌توانند به‌حساب کاربری جدید دسترسی داشته باشند. 

توجه داشته باشید کاربران در حال حاضر تنها می‌توانند از طریق دستگاه‌هایی که تلگرام روی آن‌ها نصب شده است و از طریق دستگاه‌هایی که تا پیش از این حساب کاربری خود را لاگین کرده بودند امکان دسترسی به این پیام رسان را داشته باشند با این حال کاربران جدید با شماره‌های جدید امکان دریافت کد تائید را ندارند و نمی‌توانند از این پیام رسان استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید که هنوز هیچ یک از اپراتورها و حتی وزارت ارتباطات صحت موضوع و قطع ارسال پیامک توسط اپراتورها را تایید نکرده‌اند. بنابراین به صورت 100 درصد نمی‌توان مشکل پیش آمده را از طرف اپراتورهای مذکور دانست!!

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید