سیم کارت

سیم کارت

تلفن ثابت

تلفن ثابت

دامنه

دامنه

پایگاه کشوری سیم کارت ، تلفن ثابت و دامنه
رند / اخبار


به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به نظرسنجی انجام شده از سوی وزارت ارتباطات درخصوص میزان رضایت کاربران از پشتیبانی و خدمات رسانی سرویس‌دهندگان اینترنت تا این لحظه تنها 17 درصد کاربران از شرایط موجود ابراز رضایت کرند، و ۸۳ درصد از شرکت‌کنندگان به عدم رضایت رأی دادند.

فرصت دو هفته‌ای جهرمی برای اصلاح عملکرد سرویس‌دهندگان اینترنتی

این نظرسنجی به دستور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، و توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سایت این وزارتخانه طراحی شد تا بر اساس آن کاربران کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی سرویس‌دهندگان اینترنت را ارزیابی و میزان رضایت خود را از این خدمات اعلام کنند.

احتمالاً این نظرسنجی برای برنامه‌ریزی بهتر انجام شده و در آینده برای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی بهتر از آن استفاده خواهد شد. ماجرای وضعیت نامناسب خدمت‌رسانی پشتیبانی مخابرات دیروز در حالی شروع شد که وزیر ارتباطات به صورت ناشناس با این مرکز تماس گرفت و مشخص شد کیفیت پاسخگویی، زمان انتظار و اطلاعات کارشناس رضایت‌بخش نبوده است.

او در این خصوص نوشت: امروز با پشتیبانی مخابرات (2020) و چند سرویس‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

جهرمی پس از آن که از وضعیت نامناسب خدمت‌رسانی پشتیبانی مخابرات و چند سرویس‌دهنده دیگر ابراز نارضایتی کرد و به آن‌ها یک مهلت دو هفته‌ای برای بهبود اوضاع موجود داد، و گفت: دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان فرصت دارند، این وضع را اصلاح کنند. در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن‌را درباره ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم. پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات عملکرد سرویس‌دهندگان را به نظرسنجی عمومی گذاشت.

برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید به سامانهhttp: / /www.ict.gov.ir مراجعه کنید.



نظرات
Comments

نظر جدید


برای ثبت نظر ابتدا در سایت لاگین کنید

لطفا ابتدا در سایت لاگین کنید!