اینترنت رایگان هدیه همراه اول و ایرانسل در روز ارتباطات

اینترنت رایگان هدیه همراه اول و ایرانسل در روز ارتباطات

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل و همراه اول به مناسبت روز جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات به هر یک از مشترکین خود یک گیگ اینترنت هدیه داده‌اند.

17 می یا 27 اردیبهشت روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات است که این روز در سال 2005 بعد از "اجلاس جهانی جامعه اطلاعات" در تونس، توسط ، سازمان ملل متحدد نام گذاری شد.

اینترنت رایگان، هدیه همراه اول و ایرانسل در روز ارتباطات

در واقع مشترکین برای استفاده از این یک گیگ اینترنت هدیه باید کد ستاره 98 مربع را شماره گیری نمایند. پس از شماره گیری و فعال شدن اینترنت هدیه  هر کس تا پایان سه‌شنبه 31 اردیبهشت برای استفاده از آن فرصت دارد. 

گفتنی است این هدیه نیز به پاس قدرانی از مشترکین اپراتور ایرانسل در نظر گرفته شده است.

هدیه اینترنت و مکالمه رایگان شاتل موبایل به مناسبت روزجهانی ارتباطات 

شاتل موبایل نیز همچون اپراتورهای دیگر به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات مخابراتی  1300 مگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس و 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های خود هدیه کرده است.

توجه داشته باشید که این طرح در روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه به مدت 24 ساعت برای مشترکین شاتل موبایل فعال شده و آنها می‌توانند از بسته‌ هدیه "شاتل موبایل پلاس" در صدها شهر کشور استفاده کنند، همچنین 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به حساب سیم ‌کارت مشترکین این اپراتور اضافه خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید