طرح‌های ویژه ایرانسل و همراه اول به مناسبت آغاز ماه رمضان

طرح‌های ویژه ایرانسل و همراه اول به مناسبت آغاز ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همراه اول و ایرانسل برای مشترکین دائمی و اعتباری خود تخفیف‌های ویژه‌ای به همراه طرح‌های متنوع مکالمه و پیامکی در نظر گرفتند که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم

طرح‌های ویژه ایرانسل به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #4444*  از تخفیف‌های ویژه‌ اختصاصی خود برای دریافت خدمات مکالمه و اینترنت در ماه رمضان استفاده کنند.

طرح‌های ویژه ایرانسل و همراه اول به مناسبت آغاز ماه رمضان

توجه داشته باشید که طرح تخفیفی ماه رمضان ایرانسل از روز 17 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

از دیگر موارد مهم طرح ویژه رمضان ایرانسل مربوط به روش محاسبه آن است، زیرا محاسبه و اعمال تخفیف بر اساس ترافیک شبکه و به‌صورت هوشمند انجام می‌شود، بنابر این در ساعت‌ها و مکان‌های مختلف، مشترکان تخفیف‌های مختلفی دریافت خواهند کرد.

طرح‌های ویژه همراه اول به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان

همراه اول امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح 5+55 را در نظر گرفته است تا بدین ترتیب مشترکین بتوانند با ثبت‏ نام رایگان در طرح 5+55، در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس خود با خطوط همراه اول، پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان تماس، به صورت رایگان مکالمه نمایند.

مشترکین همراه اولی توجه داشته باشند که در هنگام استفاده از طرح 5+55 ماه رمضان نمی‌توانند به طور همزمان از طرح مکالمه همراه نیز استفاده کنند، همچنین این طرح تنها شامل مکالمات درون شبکه‌ای است و در حالت رومینگ یا مکالمه با سایر اپراتورها قابل استفاده نمی‌باشد.

مشترکین برای شرکت در این طرح می‌بایست عدد 1 لاتین را به 8055 ارسال نموده و یا کد #421*10* را شماره گیری نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید