صدور قبض اشتباه برای مشترکین همراه اول

صدور قبض اشتباه برای مشترکین همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، صبح امروز به دلیل ایجاد مشکلات و اختلال در سیستم صدور قبض برای مشترکین همراه اول، بسیاری از خطوط این اپراتور یک طرفه یا قطع شده است.

پس از آنکه همراه اول برای مشترکین خود صورتحساب این دوره را ارسال کرد بسیاری از کاربران با دیدن مبالغ نجومی تعجب کردند. حتی به آن‌ها گفته شده بود به ‌دلیل اینکه مبلغ میان‌دوره از سقف مجاز افزایش یافته است، ارتباط آن‌ها یک‌طرفه شده و برای جلوگیری از قطع کامل باید مبلغ بدهی خود را پرداخت کنند.

صدور قبض اشتباه برای مشترکین همراه اول

از آنجایی که پیامک مورد نظر برای محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ارسال شده بود وی توییت زیر را منتشر کرد:
شاید خیلی از شما هم صبح امروز مثل من از دریافت پیامک قبوض نجومی همراه اول شوکه شدید. با پیگیری سازمان تنظیم مقررات، همراه اول برای 800 هزار مشترکی که قبض نجومی ارسال شده بود، پیام عذرخواهی فرستاد و خطوط قطع‌شده، وصل شدند. صورتحساب صحیح متعاقبا ارسال می‌شود.

در واقع پس از شکایت کاربران، شاهین آرپناهی، مدیر روابط عمومی همراه اول نیز با انتشار پستی در توییتر خود ضمن عذرخواهی از شرایط پیش آمده، اعلام کرد در حال بررسی و پیگیری موضوع می‌باشند.

در حالی که بعد از شرایط پیش آمده درگاه پرداخت همراه اول بسته شده بود تا مشترکان مبلغ اضافی بابت اختلال پیش آمده پرداخت نکنند، اما تعدادی از آن‌ها مبلغ صورت‌حساب را پرداخت کرده بودند که طبق اعلام روابط عمومی همراه اول این افراد در حال حاضر بستانکار هستند و می‌توانند از مبلغ اضافی پرداخت‌شده برای صورت‌حساب ماه‌های آینده استفاده کنند یا در صورت تصمیم‌گیری جدید بابت این موضوع به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید