اعتراض کاربران به تمدید خودکار بسته‌های ایرانسل

اعتراض کاربران به تمدید خودکار بسته‌های ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، چندی پیش برخی کاربران در توییتر وزیر ارتباطات از شرایط تمدید خودکار برخی از بسته‌های اینترنتی ایرانسل ابراز نارضایتی کردند، که در همین راستا سجاد بنابی، عضو هیات مدیره‌ شرکت ارتباطات زیرساخت قول پیگیری و بررسی این مسئله را به آنها داد.

در پی این خبر ایرانسل جوابیه را ارسال کرد و گفت: ایرانسل از دو ماه قبل قابلیت تمدید خودکار برخی بسته‌های اینترنت را فقط برای سیم کارت‌های دائمی فعال کرده و تا به حال با عدم رضایت مشترکان در این خصوص رو به رو نبوده است و این اقدام طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شده است.

اعتراض کاربران به تمدید خودکار بسته‌های ایرانسل

ایرانسل هدف از تمدید خودکار بسته‌های اینترنتی را جلوگیری از تحمیل هزینه مصرف آزاد و قطع شدن اینترنت کاربران و همچنین تطبیق رویه با سایر اپراتورها عنوان کرد.

با این‌حال، پس از این اعتراضات ایرانسل امکان لغو تمدید خودکار بسته‌های اینترنت را برای مشترکان فراهم کرده و راهکارهای آن را همزمان با پیامک فعال‌سازی به مشترک اطلاع‌رسانی می‌کند.

مشترکین ایرانسل به دو روش می‌توانند نسبت به قطع یا تمدید بسته‌های اینترنتی خود اقدام کنند، یکی از این روش ‌ها استفاده از نرم افزار ایرانسل من است و دیگری هنگام فعال سازی بسته مورد نظر می‌باشد.

توجه داشته باشید کارشناسان ایرانسل در تمام طول هفته به‌طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشترکان هستند. مشترکان ایرانسل از خطوط ایرانسلی خود با شماره 700 و از خطوط غیر ایرانسلی با شماره 09377000000 می‌توانند در ارتباط باشند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید