بهترین زمان خرید تورهای گرجستان و استانبول

بهترین زمان خرید تورهای گرجستان و استانبول

شاید قیمت‌های این روزها برای مسیرهای گرجستان و استانبول تکرار شدنی نباشد پس اگر به دنبال خریدی هوشمندانه برای مقصدهای فوق هستید همین حالا باید اقدام کنید چون عملاً زمانی وجود ندارد.

تور ارزان گرجستان و خرید استثنایی

تور گرجستان همیشه در تاریخ‌های 27 و 28 اسفند با موقعیتی خاص روبرو است. نه به طور کامل در تعطیلات نوروز قرار داریم و نه فاصله‌ی کافی از نوروز وجود دارد و برای تورهای کوتاه مدت این مسأله باعث کاهش استقبال می‌شود بنابراین قیمت‌های این تورها در این تاریخ‌ها با نرخ‌های بی‌سابقه و بسیار کم عرضه می‌شود و مسافران می‌توانند از یک آفر بی‌نظیر بهره‌مند شوند. هر چند تعلل زیاد می‌تواند باعث شود که ظرفیت تکمیل شود یا در شرایطی بدتر قیمت تور به طور فزاینده‌ای افزایش داشته باشد. 

پس باید خیلی سریع شرایط تورها و مهم‌تر شرایط خود را بررسی کنید و اگر امکان‌ش را دارید از این آفرهای بی‌نظیر بهره‌مند شوید. تقریباً می‌توان گفت که قیمت تورهای ارزان گرجستان در طول روزهای اخیر چنین قیمتی را تجربه نکرده و طبیعتاً در روزهای آتی هم تجربه نخواهد کرد چرا که بسیاری تاریخ‌های داخل تعطیلات نوروزی عمده ظرفیت خود را تکمیل شده می‌بینند و بنابراین قیمت‌ها صعودی خواهد بود پس اگر قصد سفری ارزان دارید احتمالاً این آخری فرصت برای سال 97 خواهد بود.

بهترین زمان خرید تورهای گرجستان و استانبول

از مزایایی که تورهای گرجستان دارد آن که تعداد شب‌های اقامت به طور کامل انعطاف‌پذیر است و مسافران می‌توانند از 3 شب تا 7 شب و حتی در برخی موارد بیشتر هم در این شهر اقامت کنند این می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که می‌خواهند برنامه‌ی خود را با تعطیلات هماهنگ کنند و این انعطاف بهترین گزینه‌ها را پیش روی ایشان قرار می‌دهد. شما هم اگر امکان سفری بلند مدت یک هفته‌ای یا بیشتر را ندارید بهترین گزینه سفر به کشورهای همجوار و مسیرهایی نظیر تور تفلیس است. اما اگر زمان کافی دارید و باز هم ترجیح می‌دهید در گرجستان آن را بگذرانید وقت مناسبی‌ست تا در کنار دیدن شهر زیبای تفلیس به سفر به باتومی هم فکر کنید تا پایان سفر خود را با لذت بردن از امواج دریای سیاه به پایان برسانید. باتومی از آن شهرهایی‌ست که سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد و این امکان در تور گرجستان نوروز 98 فراهم است و شما می‌توانید با استفاده از خرید این تورها از آن بهره‌مند شوید.

باید دقت کنید که این قیمت‌های خاص فقط برای پروازهای 27 و 28 اسفند معتبر است و در اولین فرصت ظرفیت آن‌ها تکمیل خواهد شد پس زمان را از دست ندهید و سریعاً به فکر نهایی کردن سفر خود با آژانس مقتدر سیر به عنوان مجری مستقیم تور گرجستان باشید.

تور استانبول و ارزان‌ترین سفر سال

اگر به دنبال سفری ارزان به استانبول بوده‌اید این روزها بخت با شما یار است و بهترین تاریخ را یافته‌اید. نه مجبورید بابت سفر در طول تعطیلات نوروز هزینه‌ی بیشتری صرف کنید و هم اینکه عملاً از فرصت‌های پایانی سال می‌توانید بهره برده و سفری لذت‌بخش را تجربه کنید. تور استانبول نوروز 98 مسلماً محبوب‌ترین تور سال نو خواهد بود همانگونه که این مسیر در تمامی طول سال این‌گونه است پس یافتن توری ارزان‌تر از تورهای روزهای جاری تقریباً غیر ممکن است. پس اگر قصد سفری ارزان به استانبول با کیفیتی عالی را دارید این زمان بهترین گزینه برای شماست. یکی از ویژگی‌های خاص استانبول ادامه داشتن تخفیف‌های زمستانی تا اوایل بهار است و شما می‌توانید علاوه بر این که تور خود را با رقمی حداقلی تهیه کنید، خرج خرید خود را در این شهر که می‌تواند بهشتی برای عاشقان خرید باشد به حداقل ممکن کاهش دهید.

تورهای نوروزی استانبول هم از مدت زمان‌های متنوع و متفاوتی برخوردار است. تعداد شب‌های اقامت از 2 شب تا 10 شب متنوع است و افراد وابسته به مدت زمانی که در اختیار دارند و همچنین هزینه‌ای که می‌خواهند برای تور خود پرداخت کنند دست به انتخاب بین گزینه‌ها بزنند. همچنین پروازهای بسیار متنوعی در این مقصد فعال است که می‌تواند انتخاب کیفیت پرواز و همچنین ساعت پروازی را در اختیار مسافر قرار دهد. این امکان در مسیرهایی نظیر تایلند، مالزی و هند به هیچ‌وجه وجود نداردو  مسافران صرفاً با یک گزینه برای سفر خود مواجه هستند، پس این امکان برای سفر به استانبول یک ویژگی بسیار مهم به شمار می‌آید.

بهترین زمان خرید تورهای گرجستان و استانبول

نهایتاً این که زمان زیادی برای بهره‌مندی از آفرهای بی‌نظیر پیش‌نوروزی باقی نمانده است چرا که قیمت‌ها برای تعطیلات تا دو برابر بیشتر خواهد بود پس بهتر است اولویت‌های خود را برای سفر تعیین کنید، بودجه‌ی خود را تنظیم کرده و نهایتاً با بررسی تور استانبول در سایت مقتدر سیر دست به انتخاب بزنید به امید این که لذتی بی نهایت را از سفر خود ببرید.
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید