ارائه سیم کارت‌های 5G توسط شرکت Gemalto

ارائه سیم کارت‌های 5G توسط شرکت Gemalto

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، شرکت Gemalto که یکی از مشهورترین شرکت‌های ارئه کننده محصولات و خدمات امنیت دیجیتال است، از ساخت اولین سیم کارت نسل پنجم جهان خبر داده است.

طبق اطلاعات شرکت Gemalto این سیم کارت آماده استفاده توسط اپراتورهای مخابراتی است و با پروتکل‌ها و استانداردهای ارتباطی مهمی همچون ETSI 3GPP و SIMalliance سازگاری دارد.

ارائه سیم کارت‌ها 5G توسط شرکت Gemalto

از آنجایی که اینترنت 5G به سرعت در حال پیشرفت است و تا سال 2024 حدودا 40 درصد مردم جهان یا 1.5 میلیارد نفر از این خدمات استفاده خواهند کرد، ساخت و در دسترس قرار گرفتن این نسل از سیم کارت یکی از پیش شرط‌های دسترسی به خدمات پرسرعت شبکه‌های مخابراتی نسل پنجم محسوب می‌شود.

همان طور که می‌دانید امنیت یکی از مسایلی است که در اینترنت و تکنولوژی جز مسائل لاینفک به حساب می‌آید، بنابراین Gemalto برای موفقیت در تولیدات خود مدعی است که با سیم کارت‌های یادشده نه تنها حریم شخصی کاربران حفظ می‌شود، بلکه داده‌های آنها نیز کاملا محفوظ باقی می‌ماند.

علاوه بر آن کیفیت ارائه خدمات رومینگ نیز با استفاده از سیم کارت‌های یادشده بهتر می‌شود و می‌توان از سرقت داده‌های کاربران توسط هکرها در حین انتقال آنها از شبکه‌های مخابراتی جلوگیری کرد.

در پایان باید بدانید که سیم کارت نسل پنجم گمالتو در فرم‌های مختلف سیم کارت شامل SIM، M2M SIM ،eSIM تولید شده و اپراتورهای مخابراتی می‌توانند به منظور عقد قرارداد استفاده از آنها با شرکت سازنده وارد مذاکره شوند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید