قطار فدک تهران مشهد یک دنیا امکانات برای سفری بی دردسر به مشهد

قطار فدک تهران مشهد یک دنیا امکانات برای سفری بی دردسر به مشهد

یکی از نکات مهم در سفر با قطار این است که برخلاف باور خیلی از مسافران، امکاناتی که در حین سفر در اختیار شما قرار میگیرد از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از طرفی، سفر با قطار در بیشتر اوقات یک سفر طولانی مدت است و هر چه خدمات بهتری در حین سفر دریافت کنید، سفر لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. حالا به چه نتیجه ای میرسیم؟
در قدم اول باید مطمئن شوید امکانات و خدماتی که در حین سفر دریافت میکنید، از بهترین هااست. تنها در این صورت است که میتوانید با خیال راحت چمدان خود را ببندید و مقدمات سفری بی دردسر و راحت و آرام را برای خود فراهم کنید. قبل از خرید بلیط قطار هم باید بفهمید که برای مقصد مورد نظر شما، چه قطاری خدمات بهتری دارد.
میخواهید به مشهد سفر کنید و به دنبال قطاری میگردید که ارزش خرج کردن داشته باشد؟ پس خرید بلیط قطار فدک تهران مشهد اولین قدمی است که شما را به تجربه کردن لحظات خوش سفر رهنمود میکند. در ادامه امکانات قطار فدک برای مسافرانی که عازم سفر به مشهد هستند را به شما معرفی میکنیم.

قطار فدک

امکانات قطار فدک تهران مشهد در یک نگاه
وقتی سوار یکی از قطارهای فدک می‌شوید، محال است که در همان ابتدا نقش و نگار زیبای مدرن و سنتی ایرانی توجه شما را به خود جذب نکند. نکته جالب اینکه حتی مفهوم کلمه فدک هم در شاهر قطارهای این شرکت ریلی لوکس استفاده شده است. به طوری که طراحی داخلی و خارجی قطارهای فدک از باغ فدک به عنوان باغی سرسبز در دل کویر به شکل نمادین الهام گرفته شده است. ترکیب رنگ های سفید، فیروزه ای و طلایی نیز علاوه بر القای حس آرامش و راحتی، نمایی باشکوه و مجلل را در اختیار مسافر قرار می‌دهد.

تهران مشهد
اما شکوه و عظمیت واقعی را زمانی تجربه می‌کنید که وارد فضای داخلی قطار فدک شوید. همه چیز از راهروهای قطار گرفته تا صندلی ها راحتی موجود در هر کوپه، با یک زبان طراحی خاص و یکسان زیبا سازی شده اند. نکته جالب اما اینجاست که اگر مسافر مشهد هستید، این قطارها از لحاظ کیفیت حتی بیشتر از مسیرهای دیگر، به شما خدمات میدهد. به عنوان مثال صندلی های مدرن و بازسازی شده کانادایی تنها برای مسافرانی که به مقصد مشهد در حال سفر هستند وجود دارد، یا اینکه خدمات کترینگ و منوی غذا برای این افراد از تنوع نسبتاً بالاتر برخوردار است.



خدمات قطارهای فدک در داخل کوپه
قطار لوکس فدک با قابلیت حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند موجب تحیر و شگفتی شما شود. تمام امکانات این قطار از قبیل سرویس پذیرایی، کترینگ، مهمانداران و خدمات رفاهی براساس استانداردهای قطارهای پنج‌ستاره‌ی دنیا طراحی شده است. امکاناتی دیگری که میتواند برای شما جالب توجه باشد را در زیر بدان اشاره کردیم:
استفاده از ظروف چینی هنگام سرو غذا
سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار
سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر برای تمام مسافران
سرویس خواب با کیفیت بالا برای یک خواب راحت
بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته با امکان انتخاب مسافر

مسافرت با قطار

کلاس های قطار فدک تهران به مشهد چند نوع است؟
شاید برایتان جالب باشد بدانید قطارهای فدک مانند هواپیما بر اساس کلاس بندی به شما خدمات ارائه میدهند. پس برای اینکه بهترین کلاس را انتخاب کنید، ابتدا باید بدانید که هر کدام شان چه امکاناتی را به شما ارئه میدهند. بلیط قطار تهران مشهد فدک بر اساس 3 کلاس زیر طبقه بندی شده است:


کلاس فدک (ویژه): وقتی بلیط شما کلاس ویژه فدک باشد، مهمانداران با فرش قرمز از شما استقبال میکنند. آنها همچنین به غذای اصلی، دسر، پیش غذا و نوشیدنی های گرم و سرد دسترسی دارند و مهمانداران با نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه به مسافران خوشامد می گویند.
کلاس تجاری (بیزینس): علاوه بر امکاناتی که در کلاس ویژه نیز وجود دارد، در کلاس تجاری سرویس خواب با کیفیت بالایی نسبت به سایر قطارها عرضه می شود. در این کلاس شما میتوانید سفارش یک رخت خواب مجهز به سیستم ماساژ سفارش بدید.
کلاس عادی (اکونومی): از امکانات متنوعی برخوردار است که از جمله آنها می توان به سرو غذای سبک و نوشیدنی گرم اشاره کرد. همچنین لوازم خواب با حجم کم و اقلامی که هر روز شسته می شوند نیز در اختیار مسافران قرار می گیرند. این کلاس برای تمام مسافران خدمات خوبی را ارائه میدهد.



خرید بلیط قطار تهران مشهد فدک را همین حالا شروع کنید
اگر تا قبل از این فکر میکردید که خرید بلیط قطار فدک میتواند انتخاب خوبی برایتان باشد، حالا دیگه مطمئن هستید که صحبت ما درباره یکی از بهترین قطار های مسافریری ایرانی است. پس کاملاً منطقی است که تنها به خرید بلیط این قطار فکر کنید، البته خوب است بدانید که قیمت بلیط قطار فدک در مقایسه با قطارهای دیگر، میانگین بالاتری دارد. به طور متوسط برای تمام مقاصد باید بالای 100 هزار تومان هزینه بلیط کنید. اما حالا دیگر خیلی خوب میدانید که هر هزار تومانی که میپردازید، به لذتی که از سفر خود میکنید، اضافه میکند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید