همراه اول بسته‌های ترکیبی دلخواه ارائه می‌کند

همراه اول بسته‌های ترکیبی دلخواه ارائه می‌کند

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول برای راحتی مشترکین خود بسته‌های ترکیبی دلخواه 30 روزه در نظر گرفته است تا هر کاربر با توجه به مصرف و نیاز خود در سه بخش اینترنت، مکالمه و پیامک بسته مورد نظر خود را بسازد. این بسته‌ها هزینه‌های ارتباطی شخص را بهتر مدیریت می‌کند.

همراه اول بسته‌های ترکیبی دلخواه ارائه می‌کند

شما برای اطلاع از روش فعالسازی بسته‌های ترکیبی دلخواه همراه اول می‌توانید به وب‌سایت همراه من یا اپلیکیشن همراه من (بخش خدمات من، بسته‌های ترکیبی) مراجعه کنید.

مشترکین توجه داشته باشند که مکالمه و پیامک بسته ترکیبی دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند و مکالمات و پیامک‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.

گفتنی است امکان فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با سایر بسته‌های ترکیبی (بسته‌های گلخانه، بسته‌های قیمتی و یک بسته ‌ترکیبی دلخواه دیگر) وجود ندارد، اما استفاده همزمان آن با  هر یک از بسته‌های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام برسد.

از دیگر نکات این طرح جدید این است که اگر پیش از اتمام بسته و حجم سایر بخش‌های بسته ترکیبی دلخواه همراه  اول، هریک از بخش‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک تمام شود، آنگاه تا زمان اتمام بسته ترکیبی دلخواه مصرف آن بخش با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

نکته پایانی این است که بسته‌های ترکیبی دلخواه بسته رزرو پیش فرض ندارند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید