همراه اول حامی اصلی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد

همراه اول حامی اصلی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت‌رند، همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور، حامی اصلی دوره سی و هفتم جشنواره فیلم فجر شد. جشنواره فیلم فجر که از معتبرترین جشنواره‌های ایرانی به شمار می‌رود، مخاطبین بسیار زیادی دارد. این جشنواره از 10 الی 22 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود. شعار همراه اول به عنوان حامی اصلی این رویداد "همراه اول، حامی هنر ایران زمین" است.

همراه اول حامی اصلی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور 45 فیلم برگزار می‌شود و 14 سینما در تهران و بیش از 50 سینما در ساير شهرستان‌های كشور، آماده اکران فیلم‌های این دوره هستند. همراه اول كه اخیرا به اقدامات حاميانه توجه بيشتری نشان می‌دهد، در سیاست‌های مسوولیت اجتماعی خود، توجه ویژه‌ای به مقوله هنر و فرهنگ داشته كه حمایت از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر یکی از برجسته‌ترين اقدامات اپراتور اول در این زمینه به شمار می‌رود.

جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 تاکنون معمولا در میانه بهمن‌ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون 36 دوره از این جشنواره برگزار شده‌ است که آخرین آن در سال 1396 بود. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید