سیم کارت خود را با سیم کارت رویایی تعویض کنید و از همراه اول اینترنت رایگان بگیرید

سیم کارت خود را با سیم کارت رویایی تعویض کنید و از همراه اول اینترنت رایگان بگیرید

به گزارش پایگاه خبری وب‌‎سایت رند، مشترکین دائمی و اعتباری همراه اولی که از تاریخ 1 بهمن 97 الی 30 دی 98 (به مدت یک سال) برای اولین بار سیم کارت خود را با سیم کارت یوسیم همراه اول تعویض کنند و سپس از اینترنت 4G استفاده کنند، می‌توانند در قرعه کشی یک سیم کارت رویایی، که استفاده از اینترنت با آن تا یک سال رایگان می‌باشد، شرکت کنند.

سیم کارت خود را یوسیم کنید و از همراه اول اینترنت رایگان بگیرید

البته توجه داشته باشید که برای شرکت در قرعه کشی سیم کارت رویایی همراه اول، فقط در بازه زمانی گفته شده اقدام به تعویض سیم کارت خود بکنید، و حتما پس از تعویض سیم کارت اینترنت 4G آن را فعال کنید.

هنگامی که شما برنده سیم کارت رویایی همراه اول می‌شوید ، پس از اولین استفاده از اینترنت 4G با پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود، علاوه بر آن شما می‌توانید از طریق کد دستوری #390*10* رویایی بودن سیم کارت خود را استعلام نمایید.

طریقه مصرف اینترنت در سیم کارت رویایی همراه اول

برای مشترکینی که از بسته سیم کارت رویایی استفاده می‌کنند، یک حد مصرف منصفانه تعریف شده است که در صورت عبور از این حد بسته به صورت عادی محاسبه می‌شود.

در واقع اگر مصرف اینترنت شما از حد مصرف منصفانه فراتر برود، شما می‌توانید از بسته‌های عادی اینترنت همراه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که فرآیند مشخص شدن برندگان یو سیم رویایی با استفاده از روش اعداد تصادفی بوده و در طول طرح 1000 مشترک برنده یو سیم رویایی خواهند شد و در صورت تغییر مالکیت سیم کارت، بسته هدیه یو سیم رویایی غیرفعال خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید