ایرانسل برنامه کاربردی "ایرانسل من سازمانی" را معرفی کرد

ایرانسل برنامه کاربردی "ایرانسل من سازمانی" را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل برای راحتی مشترکین سازمانی خود برنامه کاربردی "ایرانسل من" را برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی ارائه کرده است. در واقع با استفاده از این امکان جدید از این پس مشترکان سازمانی می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارکاربردی ایرانسل من سازمانی"  کارهای سازمانی را مطابق با نیاز سازمان یا شرکت خود مدیریت کنند.

ایرانسل برنامه کاربردی

جهت استفاده از این برنامه کاربردی لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را مشخص کنند و از امکاناتی که ایرانسل‌من سازمانی ارائه می‌دهد، نظیر "کنترل میزان مصرف سیم‌کارت‌‌ها"، "مدیریت حساب چندکاربره"، "سرویس شبکه امن همراه"، "دریافت جزئیات صورت‌حساب‌ها"، "پرداخت" آن‌ها و "خرید بسته افزایشی" بهره‌مند شوند.

کسانی که می‌خواهند از برنامه ایرانسل من سازمانی استفاده کنند به دو روش نسخه تحت وب و دانلود این برنامه کاربردی از طریق وب‌سایت ایرانسل اقدام کنند.

همچنین کسانی که می‌خواهند در خصوص خدمات سازمانی ایرانسل اطلاعات کسب کنند می‌توانند به آدرس اینترنتی business.irancell.ir  مراجعه کنند و علاوه بر آن سوالات خود را با شماره اختصاصی 714 از خطوط ایرانسل و 09377140000 از سایر خطوط یا با ارسال ایمیل به EB@mtnirancell.ir مطرح کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید