در روز تولدتان از همراه اول هدیه بگیرید

در روز تولدتان از همراه اول هدیه بگیرید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول به مشترکین خود در روز تولدشان هدیه می‌دهد. در واقع مشترکین اپراتور اول می‌توانند از دو مورد زیر یکی را به عنوان هدیه تولد انتخاب کنند:

  1. 24  ساعت مکالمه رایگان درون شبکه
  2. 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای (معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + 200 مگابایت اینترنت)

روش دریافت هدیه تولد از همراه اول

اگر شما هدیه 24 ساعت مکالمه رایگان را برای هدیه تولدتان انتخاب کرده‌اید به دو روش که شامل: شماره‌گیری کد #411*10* و ارسال عدد 411 به 9810+ می‌توانید هدیه خود را دریافت کنید.

در روز تولدتان از همراه اول هدیه بگیرید

اما اگر شما 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای را انتخاب کرده‌اید به دو روش که شامل:  شماره‌گیری کد #412*10* و ارسال عدد 412 به 9810+ است، می‌توانید هدیه خود را دریافت کنید.

علاوه بر این دو مورد شما برای دریافت راهنمایی می‌توانید از کد #419*10* و ارسال عدد 419 به 9810+ استفاده کنید.

قوانین دریافت هدیه تولد از همراه اول

مشترکین توجه داشته باشند که بسته هدیه تولد به کلیه مالکین سیم کارت‌های دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه) و اعتباری (به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دوطرفه و سلب امتیاز) ارائه می‌شود، همچنین مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند.

گفتنی است مالکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری، باید فقط در روز تولد خود کد دستوری مربوط به فعال‌سازی بسته هدیه مکالمه را شماره گیری کنند. به عبارت دیگر درخواست‌هایی که قبل از ساعت 00:00 و بعد از ساعت 23:59 تاریخ تولد ارسال شوند، مورد قبول قرار نمی‌گیرند.

بسته هدیه مکالمه تا 24 ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود. به بیان دیگر با دریافت این بسته کلیه مکالمات درون شبکه مشترک تا 24 ساعت پس از زمان فعال سازی، رایگان خواهد بود. یعنی مشترکی که در ساعت 10:21 دقیقه روز تولد خود اقدام به فعال‌سازی بسته هدیه نماید، می‌تواند تا ساعت 10:21 روز بعد مکالمات درون شبکه رایگان داشته باشد.

نکته آخر که مشترکین همراه اول باید توجه داشته باشند این است که، با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه‌ای امکان دریافت تمامی بسته‌های موجود در باشگاه فراهم می‌باشد، همچنین امتیازات اختصاص یافته به مشترکین تا پایان سال بعد اعتبار دارد و پس از آن منقضی می‌گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید