با طرح دوشنبه سوری همراه اول اینترنت رایگان جایزه بگیرید

با طرح دوشنبه سوری همراه اول اینترنت رایگان جایزه بگیرید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول تصمیم گرفته است از این پس در آخرین دوشنبه هر ماه به مشترکین خود بسته‌های متنوعی را پیشنهاد و هدیه دهد، که نام این طرح جدید دوشنبه سوری می‌باشد.

با طرح دوشنبه سوری همراه اول، اینترنت رایگان جایزه بگیرید

از این رو طرح درنظرگرفته شده توسط همراه اول در اولین دوشنبه سوری امسال شامل بسته‌های دیتای (100 مگابایت تا 100 گیگابایت) یک روزه (از ساعت 5 تا 19) است که به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری بصورت تصادفی اختصاص می‌یابد.

مشترکین همراه اول از ساعت صفر تا 23 و 59 دقیقه روز دوشنبه 24 دی ماه، یعنی به مدت یک روز فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری #54*100* بسته خود را فعال کنند، البته فراموش نکنید کسانی که پیش از فعال سازی طرح دوشنبه سوری همراه اول سرویس اینترنت خود را فعال نکرده باشند، از همان ابتدا سرویس اینترنت برایشان فعال شده و پس از اتمام طرح سرویس اینترنت به صورت خود به خود غیرفعال می‌شود.

توجه داشته باشید که بسته‌های اینترنت دوشنبه سوری از 100 مگ تا 100 گیگابایت تعریف شده و شامل همه مشترکین همراه اول می‌باشد و علاوه بر این شما می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اینترنتی اپراتور اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید