کد 2020 به سامانه USSD مخابرات افزوده شد

کد 2020 به سامانه USSD مخابرات افزوده شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از مجید صدری رئیس مخابرات استان تهران، سامانه USSD  شرکت مخابرات ایران با شناسه #2020* آغاز به کار کرد و از این پس همه مشتریان در سراسر کشور با این کد دستوری از کلیه خدمات حوزه تلفن ثابت از جمله دایری سرویس‌ها، ثبت شکایات و ثبت‌نام اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

کد 2020 به سامانه USSD مخابرات افزوده شد

پیش از این مشترکین برای استفاده از سیستم USSD یا خدمات 2020 تنها می‌توانستند از طریق تلفن ثابت یا وب‌سایت به آن دسترسی داشته باشند، اما از این پس شرکت مخابرات برای بهبود خدمات‌دهی به مشترکان و سهولت در ارتباطات فراگیر سامانه USSD این سامانه را راه‌اندازی کرده‌ است.

با توجه به صحبت‌های صدری بسیاری از مشترکین در سرتاسر دنیا از کد #2020* برای ثبت خدماتی همچون خرابی تلفن، پیگیری وضعیت تلفن یا پرداخت قبض‌های میان دوره و پایان دوره خود استفاده می‌کنند.

کدهای USSD چیست و به چه کاری می‌آیند؟

این روزها بسیاری از مردم تلفن همراه دارند و سعی می‌کنند برای سهولت کارها از تلفن همراه خود استفاده کنند. یکی از این ابزارها کدهای  USSD است که در بانکداری الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با کدهای ussd می‌توان کارهایی مثل انتقال وجه، اعلام موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبوض و حتی پرداخت کمک‌های خیرخواهانه را انجام داد.

بعضی از شرکت‌ها و بانک‌های ارائه دهنده این کدها در مواقعی خاص مثل عید فطر گزینه پرداخت فطریه را نیز فعال می‌کنند. در واقع محیط ساده کار با این کدها باعث می‌شوند که شما بدون هیچگونه سردرگمی کارهای بانکی خود را به راحتی انجام دهید

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید