با فعال کردن بسته‌های اینترنتی در قرعه کشی 50 میلیونی همراه اول شرکت کنید

با فعال کردن بسته‌های اینترنتی در قرعه کشی 50 میلیونی همراه اول شرکت کنید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول برای مشترکینی که از اول آذر تا پایان بهمن 97 از طرح‌های اینترنتی این اپراتور استفاده می‌کنند، قرعه کشی 50 میلیونی به همراه جوایز دیگر در نظر گرفته است. در کل به قید قرعه به 60 نفر از مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول که در بازه زمانی گفته شده اقدام به خرید بسته‌های اینترنتی کنند هدایایی داده می‌شود.

از آنجایی که قرعه کشی در پایان بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود، کلیه امتیازهایی که توسط کاربران همراه اولی در طول ماه‌های آذر و دی بدست می‌آید به ماه‌های بعد انتقال می‌یابد.

با فعال کردن بسته‌های اینترنتی در قرعه کشی 50 میلیونی همراه اول شرکت کنید

شرایط شرکت در قرعه کشی 50 میلیونی همراه اول

  • تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که از اول آذر ماه اقدام به فعالسازی بسته‌های اینترنت آلفا+، بسته‌های ترکیبی (مکالمه، اینترنت و پیامک) و یا اینترنت مدار فیروزه‌ای کنند در قرعه کشی بزرگ همراه اول شرکت داده می‌شوند.
  • در این طرح مشترکین به ازای هر 100 تومان خرید بسته‌های فوق الذکر 1 امتیاز، معادل 1 شانس شرکت در قرعه کشی کسب می‌کنند.
  • بسته‌های اینترنتی و روش‌هایی که می‌توانید فعال کنید شامل: شماره‌گیری کد #2*100، مراجعه به سایت همراه اول و خرید آنلاین بسته از طریق فروشگاه همراه اول، فعالسازی بسته اینترنت همراهی با شماره گیری کد #21*1000* فعالسازی بسته از طریق اپلیکیشن و یا پرتال همراه من، فعالسازی بسته‌های ساعتی مدار فیروزه‌ای با شماره گیری کد #2*121*، شماره گیری کد #32*10*، سامانه پیامکی 10 یا 8080 و همچنین سایر درگاه‌های فعالسازی بسته‌های همراه اول می‌باشد.


توجه داشته باشید نحوه امتیازدهی به این صورت است که خرید بسته‌های ترکیبی شامل دیتا، بسته‌های اینترنت "مدار فیروزه‌ای" و یا هر یک از بسته‌های اینترنت آلفا + از کلیه درگاه‌ها شامل #2*100* و my.mci.ir به ازای هر یکصد تومان یک امتیاز و خرید بسته‌های "اینترنت همراهی" از درگاه #21*1000* به ازای هر یکصد تومان 2 امتیاز برای مشترک لحاظ می‌شود.

گفتنی است مشترکینی که بسته‌‌های ترکیبی دارند می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند، اما مشترکینی که بسته‌های هدیه، بسته‌های سازمانی دارند یا از تعرفه آزاد استفاده می‌کنند امتیازی ندارند.

اگر شما از کسانی هستید که در قرعه کشی 50 میلیونی همراه اول شرکت کرده‌اید و می‌خواهید از میزان امتیاز خود با خبر شوید، کد #0*323*10*  را شماره‌گیری کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید