خدمات ارزش افزوده خود را با اپلیکیشن ایرانسل من مدیریت کنید

خدمات ارزش افزوده خود را با اپلیکیشن ایرانسل من مدیریت کنید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، کاربران ایرانسلی می‌توانند از این پس با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من از خدمات ارزش افزوده و میزان استفاده از بسته‌های اینترنتی فعال خود با خبر شوند.

همان طور که می‌دانید در سرویس پیامک‌های ارزش افزوده، فرستنده بابت هر پیامکی که می‌فرستد مبلغ مشخصی از مشترک خود دریافت می‌کند، اما از آنجایی که با استفاده ز سرویس ارزش افزوده سواستفاده‌های زیادی صورت گرفته است و بسیاری از مشترکین مبالغ زیادی متضرر شدند، نرم افزار ایرانسل من گزینه مناسبی برای مدیریت کردن خدمات ارزش افزوده محسوب می‌شود.

خدمات ارزش افزوده خود را با اپلیکیشن ایرانسل من مدیریت کنید

یکی از جدیدترین امکانات افزوده شده به نرم افزار ایرانسل من امکان مشاهده و غیرفعال‌سازی خدمات ارزش افزوده است که بدون نیاز به بروزرسانی، در صفحه اصلی ایرانسل من در دسترس مشترکان ایرانسل قرار گرفته است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با کلیک بر روی گزینه جدید "خدمات" در صفحه اصلی نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من، فهرست خدمات ارزش افزوده فعال روی حساب‌شان را مشاهده و در صورت لزوم نسبت به غیرفعال‌سازی هریک از آنها اقدام کنند.

علاوه بر خدمات ارزش افزوده شما می‌توانید از طریق صفحه اصلی نرم ‌افزار  ایرانسل من و با کلیک بر روی گزینه "مصرف اینترنت من از کدام بسته است؟" از تعداد و انواع بسته‌های اینترنتی فعال خود با خبر شوید و آنها را مدیریت کنید.

روش‌های دانلود نرم افزار ایرانسل من

مشترکین ایرانسلی از چندین طریق می‌توانند ایرانسل من را در گوشی خود نصب کنند.

  1. با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل
  2. کاربران اندروید می‌توانند به فروشگاه نرم‌افزارهای اندرویدی گوگل پلی و یا کافه بازار مراجعه کنند
  3. کاربران سیستم عامل می‌توانند به فروشگاه سیب اپ مراجعه کنند.
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید