رایتل 7 ساله شد

رایتل 7 ساله شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، رایتل در آستانه هفتمین سالروز افتتاح خود به سر می‌برد. در واقع رایتل از سال 1386 وارد حوزه فناوری اطلاعات شده و در زمینه‌های پرتال‌های سازمانی، خدمات انتقال داده، تهیه سخت افزار و کارت های هوشمند فعالیت خود را آغاز کرد، اما سرانجام در سال 1389 موفق به اخذ پروانه اپراتور سوم و انحصار دوساله ارائه خدمات اینترنت نسل سوم شد.

ابتدا رایتل با شعار "زندگی در دستان شما" فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با شعار " رایتل، اپراتور پیشگام " به فعالیت خود در بین اپراتورهای دیگر ادامه می‌دهد.

رایتل 7 ساله شد

شرکت خدمات ارتباطی رایتل که وابسته به سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد، سومین اپراتور سراسری تلفن همراه است که سیم کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را با نام تجاری رایتل (RighTel) ارائه کرده است.

اپراتور رایتل اولین ارایه دهنده سیم کارت نسل سوم در ایران است. در ابتدا قرار بود این خدمات تا پایان اردیبهشت 1392 در انحصار این شرکت باشد که این انحصار تا پایان شهریور 1393 تمدید گردید. تعداد مشترکین رایتل تا خرداد ماه 1394 بالغ بر 5 میلیون و 600 هزار نفر بوده است.

انواع سیم کارت‌های رایتل

رایتل دارای 3 نوع سیم کارت اعتباری، ثابت و دیتا است که در ادامه به توضیح هر یک می‌پردازیم:

  1. سیم کارت اعتباری رایتل: سیم کارت‌های اعتباری رایتل با پیش شماره 0921 و 0922 ارائه می‎شود و به وسیله این سیم کارت خدماتی همچون اینترنت با سرعت بالا، پیام‌های صوتی و چندرسانه‌ای خدمات ارزش افزوده و غیره قابل دسترسی است. سیم کارت اعتباری نسبت به سیم کارت ثابت رایتل قیمت کمتری دارد.
  2. سیم کارت دائمی رایتل: سیم کارت‌های دائمی رایتل جز اولین سیم کارت‌های نسل 3G و 4G در کشور بودند. پیش شماره این سیم کارت 0920 است. توجه داشته باشید شما با خرید سیم کارت‌های دائمی رایتل دیگر نگران کمبود شارژ نخواهید بود و از دیگر مزیت‌های استفاده از رایتل دائمی امکان پرداخت صورتحساب از طریق پورتال مدیریت حساب RighTel است.
  3. سیم کارت دیتا رایتل: سیم کارت رایتل دیتا با پیش شماره 0921 است، مخصوصا برای دسترسی به اینترنت و خدمات انتقال داده، و همچنین قادر به دریافت و ارسال پیام‌های SMS است

مدیرعامل رایتل کیست؟

در تاریخ 29 اردیبهشت 97 محمدمهدی عطوفی به عنوان مدیر عامل رایتل معرفی شد. پیش از وی مهندس سید مجید صدری، این سمت را در اختیار داشت. علاوه بر محمد مهدی عطوفی، عباس کاظمی، مهران کرامتی، رضا طالبی و محمد رضا پاکروان نیز به عنوان اعضای هیات‌مدیره در تیم مدیریتی، رایتل را همراهی می‌کنند.

میزان رضایت کاربران از رایتل چقدر است؟

با توجه به این که یکی از نقاط قوت هر کسب و کاری به میزان رضایت کاربران از آن  بستگی دارد، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در نمایشگاه تلکام 97 به نظرسنجی از تعدادی از مشترکین 3 اپراتور مطرح کشور پرداخت.
با توجه به این نظرسنجی که از 357 نفر از مشترکین تلفن‌همراه که حدود 60 درصد از ایشان را بانوان تشکیل داده‌اند و میانگین سنی افراد حدود 30 سال بوده، 56 درصد پاسخ‌دهندگان از مشترکین همراه اول و 39.2 درصد مشترک ایرانسل و 4.8 درصد نیز مشترک رایتل هستند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید