تنظیمات اینترنت موبایل در عراق

تنظیمات اینترنت موبایل در عراق

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، یکی از مشکلات و کمبودهای زائران ایرانی در کشورهای زیارتی نبود اینترنت در تلفن های همراه است. اینترنت که امروزه به یکی از مهمترین نیازهای مردم تبدیل شده است در سفرهای مختلف به خصوص در سفرهای برون مرزی یکی از نیازهای اصلی کاربران به حساب می آید. به خصوص اینکه به تازگی کاربران داخلی منبع اینترنت خود را از سیم کارت های خود تامین می نمایند.

سیم کارت عراق

به همین منظور و با توجه به افزایش سفرهای زیارتی در ایام اربعین حسینی به کشور عراق ، زائرین می توانند جهت استفاده از اینترنت همراه از اپراتورهای این کشور بهره مند شوند. این اپراتور ها که مانند اپراتورهای داخلی دارای بسته های مختلف هستند ، برای رفع نیاز اینترنت همراه گزینه مناسبی به حساب می آیند. البته باید توجه داشت که اپراتورهای داخلی نیز جهت رفاه حال مشترکین خود طرح های تشویقی مختلفی در این زمینه ارائه داده اند.



اپراتور آسیاسل

با استفاده از این اپراتور می توانید از یک هفته و به میزان ۷۵۰ مگابایت اینترنت بهره مند شوید. قیمت این سیم کارت و بسته اینترنت آن ۷۰۰۰ دینار عراقی است. برای فعالسازی نیز باید عدد ۲ را به سامانه پیامکی "۳۰۶۵" ارسال نمایید. قیمت اینترنت روزانه این اپراتور به همراه ۱۵ مگابایت ترافیک ۱۵۰۰ دینار عراقی است.



اپراتور زین عراق

این اپراتور در ازای یک هفته اینترنت به همراه ۲۵۰ مگابایت ترافیک و ۲۵۰ مگابایت ترافیک شبانه (۱بامداد تا ۸ صبح) از کاربران خود ۵۲۵۰ دینار عراقی دریافت می کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید