با هر کد ملی تنها یک گوشی می‌توان خرید

با هر کد ملی تنها یک گوشی می‌توان خرید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از مهدی محبی رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی، با توجه به قانون جدیدی که تصویب شده است از این پس با هر شماره ملی تنها می‌توان یک گوشی خرید.

با هر کد ملی تنها یک گوشی می‌توان خرید

در واقع، از این پس هر شخص با کد ملی مشخص، تنها مجاز به خرید یک دستگاه گوشی موبایل خواهد بود. هر فردی برای دریافت سفارش خود باید با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت مرتبط با کد ملی خود به نمایندگی فروش گوشی مراجعه کند، همچنین خریدار باید آدرس و کد پستی مشخصی را اعلام کند و اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار نیز باید همخوانی داشته باشند. هنگام دریافت گوشی مورد نظر باید بسته‌بندی کالا در مقابل خریدار باز شده و کالای مورد نظر در سامانه همتا ثبت شود.

توجه داشته باشید که، از این پس تمامی شرکت‌های واردکننده تلفن های همراه موظف‌اند که فروش موبایل های وارداتی را با مقررات جدید انجام دهند. این قوانین جدید توسط سازمان حمایت و وزارت صنعت‌ و معدن تدوین شده و واردکنندگان باید برای فروش کالاهای خود نماینده‌ای را به سازمان معرفی کنند تا وزرات صنعت بتواند بر نحوه عرضه کالا نظارت لازم را داشته باشد.

در پایان محبی از آغاز روش جدید فروش موبایل در هفته جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر نمایندگان فروش در پاساژهای چارسو و علاءالدین، این روش را اجرایی کرده‌اند .

توجه داشته باشید موبایل‌هایی که اخیرا طبق روش جدید در بازار عرضه شده است، به شرکت‌هایی تعلق دارد که قبل از این موضوع به واردات موبایل اقدام نکرده و جدیدا به این کار مشغول شده‌اند. هم‌اکنون تنها یک شرکت واردکننده گوشی‌های موبایل توانسته به واردات جدید و فروش کالای خود با این دستورالعمل اقدام کند.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید