ایرانسل

ایرانسل

ایرانسل فعالیت خود را با مشارکت دو گروه قدرتمند ام تی ان و صنایع الکترونیک ایران در سال 1384 آغاز کرد. ایرانسل دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه بوده و به عنوان اولین و عظیم‌ترین اپراتور دیتای ایران شناخته شده است. در ادامه با خدمات گسترده شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل آشنا می‌شوید. ایرانسل در زمینه اینترنت پرسرعت تلفن همراه، اینترنت پرسرعت ثابت و شبکه تلفن همراه خدمات گسترده و فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. آقای علیرضا قلمبر دزفولی مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است. از مهر ماه سال 1386 توزیع سیم کارت‌های ایرانسل در شهرهای تهران، مشهد، تبریز و ساری آغاز شد.

ایرانسل

سیم کارت ایرانسل

سیم کارت‌های ایرانسل به دو صورت سیم کارت اعتباری و ثابت به فروش می‌رسند. تا کنون حدود 87 میلیون سیم کارت ایرانسل فروخته شده که تقریباً 89 درصد آن‌ها اعتباری بوده است و بقیه به صورت خط ثابت ایرانسل به بازار عرضه شده است. از 87 میلیون سیم کارت به فروش رسیده 32 میلیون آن غیر فعال است. سیم کارت‌های ایرانسل دارای خدماتی ارزشمند برای کاربران ایرانسلی بوده که این خدمات عبارتند از : اس ام اس و ام ام اس، ایمیل ایرانسلی، تماس‌های صوتی، اس ام اس صوتی، خدمات اینترنتی پر سرعت وایمکس ثابت ابرانسل، خدمات اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE ایرانسل، خرید شارژ، انتقال شارژ، اطلاع از هزینه تماس‌ها، صدای پس زمینه، شارژ خودکار، درخواست شارژ، درخواست تماس، ریز مکالمات سیم کارت های اعتباری، اطلاعات شهری و ... .

اینترنت ایرانسل

اینترنت ایرانسل در سال 2015 در 38 شهر و در سال 2016 این عدد به 121 شهر رسید و در سال 2017 تمامی شهر های ایران تحت پوشش اینترنت ایرانسل قرار گرفت.صاحبان سیم کارت‌های ثابت و دائمی ایرانسل میتوانند با شماره گیری کد هایی مانند #4*555* تنظیمات تلفن همراه خود را کنترل کنند. خدمات اینترنتی برای سیم کارت‌های ایرانسل به صورت پیش فرض فعال است ولی برای تغییر در نوع بسته‌های اینترنتی و حجم مورد نیاز اینترنت، می‌توانید با شماره‌گیری کد #555* گزینه مورد نیاز را انتخاب کنید. شما می‌توانید با شماره‌گیری کد #555* اینترنت خط خود را ثابت کرده و از مزایا آن بهره مند شوید.

برای مشاهده سیم کارت‌های آگهی شده ایرانسل با رند همراه باشید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید