استفاده از رومینگ ایرانسل در حج امسال 96 درصد افزایش داشته است

استفاده از رومینگ ایرانسل در حج امسال 96 درصد افزایش داشته است

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل هر سال جهت راحتی حجاجی که برای زیارت خانه خدا به عربستان سفر می‌کنند تسهیلاتی در نظر می‌گیرد.

با توجه به بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد تعداد حجاجی که امسال از خدمات رومینگ ایرانسل در مکه و مدینه منوره استفاده کردند نسبت به سال گذشته 96 درصد افزایش داشته است. در واقع افزایش 96 درصدی استفاده از خدمات دیتا و افزایش میزان مصرف مشترکان در ارسال و دریافت پیامک و مکالمه، نشان دهنده کیفیت مطلوب و تلاش ایرانسل برای یکسان و پایین نگهداشتن هزینه‌های مشترکان بوده است.

استفاده از رومینگ ایرانسل در حج امسال، 96 درصد افزایش داشته است

باید بدانید که تعرفه مکالمه در تماس‌های داخلی و خارجی عربستان متفاوت است. میزان تعرفه مکالمه برای تماس‌های داخلی و یا دریافت تماس از ایران دقیقه‌ای 599 تومان، تعرفه برقراری تماس با ایران دقیقه‌ای 699 تومان، ارسال هر پیامک 199 تومان و دریافت پیامک رایگان خواهد بود.

گفتنی است ایرانسل علاوه بر ارائه سرویس پایدار، در بالاترین حد استانداردهای جهانی رومینگ به حجاج، روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان و۴ بسته‌ اینترنت ویژه با قیمت‌های مقرون به صرفه برای حجاج درنظر گرفته بود.

شایان ذکر است نمایندگان اعزامی ایرانسل همچون سال‌های قبل برای راحتی مشترکین خود به صورت 24 ساعته به زائران مدینه منوره و مکه مکرمه خدمات ارائه می‌کند.

در طول ایام برگزاری مراسم حج همچون سالهای گذشته به صورت ۲۴ ساعته به زائران مدینه منوره و مکه مکرمه خدمات ارائه شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید