بیانیه مبین نت و ایرانسل برای جبران خسارت مشترکین TD-LTE

بیانیه مبین نت و ایرانسل برای جبران خسارت مشترکین TD-LTE

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل و مبین نت با هدف جبران اختلالات اخیری که در شبکه اینترنت ثابتشان (TD-LTE) به وجود آمده بود به مشترکین TD-LTE خود چندین گیگ اینترنت هدیه دادند.

از ساعات پایانی 19 شهریورماه 97، خبرهای مختلفی از دشواری دسترسی کاربران مبین ‌نت و ایرانسل، به اینترنت TD- LTE موجب نارضایتی کاربران اینترنت بی‌ سیم ثابت شده بود. در مشاهده تنظیمات مودم، قطع و وصل شدن مداوم از آنتن و ظاهر شدن پارامترها به‌ صورت لحظه‌ای اولین نکته‌ای بود که به چشم می‌خورد. گویی مودم تمام توان خود را برای اتصال به آنتن به کار می‌گیرد اما در یک لحظه پارامترهای ظاهرشده مجدداً قطع می‌شوند.

بیانیه مبین نت و ایرانسل برای جبران خسارت مشترکین TD-LTE

ظاهرا جریان نشان می‌داد که مسئله درحال رفع شدن باشد تا این که در اواخر روز 20 شهریور مجدداً اینترنت مشترکین این بار با وسعت بیشتری در شهر تهران و برخی از شهرهای حومه قطع شد. این بار مبین ‌نت با صدور بیانیه‌ای و انتشار آن در تمام شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها صراحتاً اعلام کرد این اشکال درون شبکه‌ اپراتوری نیست و اتفاقات خارج از آن باعث این اختلال شده است.

پس از آن که مبین نت نسبت به قطع شبکه اینترنت خود واکنش نشان داد ایرانسل همچنان سکوت اختیار کرده بود که این موضوع یا به دلیل کمتر بودن تعداد مشترکین TD-LTE ایرانسل نسبت به مبین نت است یا مشترکین این اپراتور کم‌تر تحت تأثیر قرار گرفته‌ بودند!!

هدیه مبین نت جهت جبران خسارت مشترکین اینترنت TD-LTE 

مبین ‌نت در راستای جلب رضایت مشترکین خود، حداکثر زمان یعنی چهار روز را ملاک جبران قرار داده و به هریک از مشترکینی که دچار اختلال در استفاده از اینترنت شده‌اند، فارغ از زمان‌های قطعی و وصلی، یک طرح 4 روزه با حجم 80 گیگابایت (40 گیگابایت روزانه + 40 گیگابایت شبانه) اختصاص داده است. 

بیانیه مبین نت و ایرانسل برای جبران خسارت مشترکین TD-LTE

این طرح در بانک هدایای حساب کاربری مشترکین ذخیره‌شده و پس از پایان طرح فعلی قابلیت فعال‌سازی خواهد داشت. بنابراین لازم است مشترکین در زمانی نسبت به فعال‌سازی این هدیه اقدام کنند، که طرح فعلی آنها به اتمام رسیده باشد. چرا که طرح هدیه، جایگزین طرح قبلی خواهد شد. بدیهی است پس از پایان طرح هدیه مشترکین می‌توانند هر طرحی که تمایل دارند را انتخاب نمایند.

هدیه ایرانسل جهت جبران خسارت مشترکین اینترنت TD-LTE

با توجه به رفع اختلال در شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE)، ایرانسل به مشترکین خود بسته 2 گیگابایتی 7 روزه هدیه داد. در ابتدا ایرانسل همزمان با اختلالات ایجاد شده طی پیامی به مشترکان اینترنت ثابت خود اعلام کرده بود: منشا اختلالات‌ به وجود آمده در برخی از سایت‌های سرویس اینترنت نسل  4 ثابت TD-LTE در تهران، خارج از شبکه ایرانسل است."

مشترکان ایرانسل می‌توانند از 2 گیگ اینترنت ثابت هفتگی بابت این اختلال به وجود آمده بهره بگیرند و جهت اتصال مجدد به شبکه باید مودم خود را یک بار خاموش و مجددا روشن کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید