آشنایی با 3 روش جدید برای بازیابی شماره سیم کارت مودم‌های TD-LTE ایرانسل

آشنایی با 3 روش جدید برای بازیابی شماره سیم کارت مودم‌های TD-LTE ایرانسل

 به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، اولین بار مرداد ماه 95 در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و تاکنون 150 شهر ایران را تحت پوشش خود قرار داده است.

اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. 

آشنایی با 3 روش جدید برای بازیابی شماره سیم کارت مودم های TD-LTE ایرانسل

اینترنت TD-LTE در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL، تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی اوقات شماره سیم کارت خود را فراموش کنید، و از آنجایی که برای استفاده از مودم‌های TD-LTE به شماره سیم کارت نیاز داریم ندانستن آن می‌تواند مشکل ساز شود.

از این رو ایرانسل 3 روش، استفاده از کد دستوری، نرم افزار ایرانسل من و نسخه وب ایرانسل من را معرفی کرده است تا از طریق آن بتوانید شماره سیم کارت خود را بازیابید. در ادامه به توضیح این 3 روش می‌پردازیم.

کد دستوری:

شما می‌توانید برای بازیابی شماره TD-LTE خود از کد دستوری #8*8*555* استفاده کنید و در مراحل بعدی کد ملی و IMEI مودم خود را وارد کنید، همچنین به صورت مستقیم می‌توانید کد  #شماره IMEI*کد ملی*8*8*555* را شماره‌گیری کنید.

نسخه موبایلی "ایرانسل من":

شما می‌توانید به قسمت "اضافه کردن حساب جدید" در برنامه ایرانسل من مراجعه و روی لینک "شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام" کلیک کنید، سپس با وارد کردن شماره ملی و کد IMEI مودم، شماره TD-LTE در صفحه باز شده نشان داده می‌شود.

مراجعه به نسخه وب "ایرانسل من":

می‌توانند با مراجعه به نسخه وب نرم افزار کاربردی ایرانسل‌ من به نشانی my.irancell.ir، در صفحه ورود بر روی لینک "شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام" کلیک کرده و در صفحه بعد، شماره IMEI مودم و شماره ملی خود را وارد کنند تا شماره TD-LTE  در اختیارشان قرار گیرد.

توجه داشته باشید حتما باید شماره ملی صاحب مودم و کد IMEI ثبت شده بر روی جعبه مودم را وارد کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید