شاتل موبایل چیست

شاتل موبایل چیست

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل سیم کارت اپراتور مجازی به نام شاتل موبایل را وارد بازار کرده است. شاتل موبایل به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در گروه اپراتورهای مجازی نوع اول و همچنین ارائه کننده خدمات نسل چهارم شبکه همراه (TD-LTE) به بازار معرفی شده است.

شاتل موبایل، خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

شاتل موبایل چیست؟

شاتل موبایل تنها شش ماه پس از صدور پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تاریخ 10 اسفند ماه 1395، با طراحی، آماده‌سازی، پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی کلیه موارد فنی شبکه تلفن همراه، در تاریخ 11 شهریور ماه 1396 به عنوان نخستین اپراتور حقیقی نوع اول تلفن همراه کشور وارد بازار ارتباطات کشور شده است.

سیم ‌کارت‌های اپراتور مجازی شاتل موبایل با پیش‌شماره 0998 عرضه می‌شوند و شبکه تلفن همراه این سیم کارت مبتنی بر نسل‌های 3، 3.75، 4 و 4.5 است و اینترنت نسل دوم در این شبکه عرضه نمی‌گردد.

تعرفه اپراتور شاتل موبایل

به نظر می‌رسد شاتل موبایل کم هزینه‌ترین بهای مکالمه پیش‌‌پرداخت را دارا می‌باشد، زیرا نرخ هر دقیقه مکالمه درون شبکه 555 ریال و هر دقیقه مکالمه خارج از شبکه 888 ریال است، همچنین ارسال پیام کوتاه انگلیسی 222 ریال، پیامک فارسی 111 ریال، ارسال پیام کوتاه به خارج از کشور 1500 ریال می‌باشد.

بسته‌های شاتل موبایل

توجه داشته باشید استفاده از اینترنت همراه 3G ،3.75G ،4G و 4.5G به صورت مصرف آزاد و خارج از بسته بین 0.075 تا 0.06 ریال مشخص شده است.

مناطق تحت پوشش شاتل موبایل

شاتل موبایل گسترده‌ترین پوشش‌دهی و خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه را در بیش از 2800 شهر و روستا مبتنی بر فناوری‌های 3G ،2G ،2.75G ،4G و  4.5G را به مشترکینش ارائه کند.

مشترکین شاتل موبایل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این اپراتور به طور دقیق از مناطق تحت پوشش این اپراتور مجازی با خبر شوند. 

بسته‌های شاتل موبایل پلاس

شاتل موبایل علاوه بر بسته‌های اینترنتی ماهانه با هدف کاهش هزینه‌های مشترکین و عرضه اقتصادی‌ترین و به‌صرفه‌ترین خدمات ارتباطی تلفن همراه، بسته اختصاصی اینترنت مبتنی بر موقعیت را با نام "شاتل موبایل پلاس" عرضه کرده است.

شاتل موبایل در ابتدا برای سنجش کیفیت بسته‌های شاتل موبایل پلاس آن را به صورت بسته ‌های هدیه به همراه برخی از بسته‌‌های عادی شاتل موبایل به مشترکین عرضه کرده بود، سپس با توجه به استقبال مشترکین و توسعه مناطق تحت پوشش این خدمات، در طرحی ویژه، بسته‌‌های شاتل موبایل پلاس به صورت جداگانه و در قالب مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته‌‌های اینترنت کشور در اختیار مشترکین قرار گرفت.

توجه داشته باشید مشترکین شاتل موبایل به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس علامت مشخصه "+" را در ادامه نام شبکه Shatel Mobile به عنوان نام اپراتور سرویس‌ دهنده خدمات سیم کارت خود مشاهده می‌کنند. بنابراین مشترکین به محض دیدن عبارت Shatel mobile+ می‌توانند از  خدمات شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.

 قوانین استفاده از بسته‌های شاتل موبایل پلاس

در مناطقی که تحت پوشش بسته‌های شاتل موبایل پلاس هستند اولویت مصرف به این صورت است که ابتدا از ترافیک هدیه استفاده می‌کند و در سایر مناطق از ترافیک بسته اصلی استفاده می‌شود. همچنین پس از اتمام حجم بسته اصلی، اینترنت شما به صورت مصرف آزاد محاسبه خواهد شد.

با انتخاب بسته‌های افزایشی دارای هدیه شاتل موبایل پلاس با قابلیت تمدید خودکار، در صورت اتمام اعتبار حجمی یا زمانی بسته اصلی و داشتن شارژ کافی در حساب کاربری‌تان، بسته افزایشی به همراه ترافیک هدیه به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

هنگامی که در منطقه‌ای خارج از پوشش شاتل موبایل پلاس باشید، به هیچ عنوان بسته هدیه پلاس مصرف نخواهد شد و از حجم بسته اینترنت اصلی شما استفاده می‌شود.

روش‌های خرید بسته های شاتل موبایل پلاس

شما می‌توانید با استفاده از یکی از روش‌های زیر بسته شاتل موبایل پلاس را فعال کنید

  1. خرید بسته شاتل موبایل پلاس از طریق وب سایت شاتل موبایل
  2. شماره‌گیری کد دستوری #7* از خطوط شاتل موبایل
  3. شماره‌گیری کد دستوری #1* از خطوط شاتل موبایل
  4. خرید بسته‌های اینترنتی از وبسایت شاتل موبایل
  5. مراجعه به مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل من
  6. خرید بسته‌های اینترنتی از اپلیکیشن My Shatel Mobile
  7. خرید بسته‌های اینترنتی از اپلیکیشن echarge
  8. خرید بسته‌های اینترنتی از اپلیکیشن 780
  9. خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن پات
  10. مراجعه حضوری به نمایندگان شاتل موبایل در سراسر کشور

لازم به ذکر است مشترکین با مراجعه به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir می‌توانند آخرین نقشه‌ی مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس و بسته‌های آن را مشاهده کنند.

سیم کارت توریست شاتل موبایل

شاتل موبایل سیم‌ کارت توریست را با هدف خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگرانی که وارد کشور ایران می‌شوند، ارائه کرده است. سیم‌ کارت توریست شاتل موبایل، یک سیم ‌کارت اعتباری است که به گردشگران امکان استفاده با کیفیت و مقرون بصرفه خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت همراه را می دهد و شما با استفاده از آن می‌توانید به آسانی با دوستان، خانواده و همکاران خود در ایران و سایر کشور‌ها از طریق تماس تلفنی، پیامک و اینترنت همراه با پوشش سراسری 3G  و 4G  ارتباط برقرار کرده و از این خدمات در کنار سفر خود لذت ببرید.

سیم کارت توریست شاتل موبایل به همراه 4 بسته مختلف در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

شاتل موبایل چیست؟

برای خرید سیم‌کارت‌های توریست شاتل موبایل به همراه بسته‌های ارائه شده می‌توانید به نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور یا غرفه‌های شاتل موبایل در فرودگاه‌های منتخب مراجعه کرده و با ارائه پاسپورت، نسبت به خرید، ثبت‌نام و فعالسازی سیم‌کارت متناسب با نیاز خود، اقدام فرمایید.

توجه داشته باشید، سیم‌‌کارت‌‌های توریست شاتل موبایل تنها به مدت 30 روز پس از ثبت‌نام قابل استفاده هستند. 

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید