روش‌های پرداخت قبوض موبایل

روش‌های پرداخت قبوض موبایل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، یکی از دغدغه‌هایی که در گذشته وقت مشترکین تلفن‌های همراه را می‌گرفت، انتظار در صف‌های طولانی پرداخت قبض موبایل بوده است. اما خوشبختانه این روزها با شیوه‌‌های جدید پرداخت الکترونیک دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بانک‌‌ها نیست و شما می‌توانید از بین روش‌‌های موجود، راحت‌‌ترین راه را برای پرداخت غیرحضوری قبوض انتخاب کنید.

در ادامه می‌خواهیم روش‌های پرداخت قبض 3 اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل را برایتان شرح دهیم:

روش‌های پرداخت قبض موبایل همراه اول

روش‌های پرداخت قبوض موبایل

  1. پرداخت قبض با خودپرداز: از روش‌های پرداخت قبض می‌توان به خودپرداز اشاره کرد، که در این روش نیازی نیست خودپرداز حتما با کارت بانکی شما از یک بانک باشند. در صورتی که کارت شما عضو شبکه شتاب باشد می‌توانید با مراجعه به دستگاه خودپرداز هر یک از بانک‌ها برای پرداخت قبوض خود اقدام کنید. برای پرداخت قبوض با دستگاه خودپرداز به کارت بانکی خود و رمز اول کارت خود نیاز دارید.
  2. پرداخت قبض همراه اول با همراه بانک: یکی دیگر از روش‌های پرداخت قبوض استفاده از همراه بانک می‌باشد، که تقریبا همه بانک‌ها در نرم‌ افزار یا اپلیکیشن همراه بانک خود، سرویس پرداخت قبوض را به مشتریان ارائه می‌کنند. برای این کار ابتدا باید اپلیکیشن همراه بانک (نسخه مناسب تلفن همراه خود) را دریافت و نصب کنید تا علاوه بر دیگر خدمات همراه بانک، قبوض خود را نیز به صورت غیرحضوری پرداخت کنید.
  3. پرداخت اینترنتی قبض همراه اول: اگر در منزل یا محل کار به اینترنت دسترسی دارید یکی از راحت‌ترین شیوه‌های برای پرداخت قبوض، پرداخت اینترنتی آن است. اگر تاکنون قبوض خود را اینترنتی پرداخت نکرده‌اید باید بدانید که برای پرداخت اینترنتی قبوض به شماره 16 رقمی روی کارت، رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، تاریخ انقضای کارت بانکی، CVV2  نیاز خواهید داشت. در صورت داشتن این اطلاعات، برای پرداخت اینترنتی قبض خود به آدرس اینترنتی بانک خود مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تقریبا همه بانک‌ها برای پرداخت قبوض یک صفحه مجزا دارند که بدون هیچ رمز عبوری می‌توانید وارد آن شوید و قبوض را پرداخت کنید. اما چنانچه بانک مورد نظر شما چنین قابلیتی ندارد، احتمالا برای پرداخت اینترنتی قبوض از سایت آن بانک، باید وارد اینترنت بانک آن بانک بشوید.
  4. پرداخت قبض همراه اول از طریق پرتال آن: وارد منوی محصولات و خدمات در پرتال همراه اول بشوید، سپس گزینه ‌ سرویس‌‌ها و رویت صورت‌حساب را انتخاب کنید. پس از آن باید تعیین کنید که قبض میان دوره یا پایان دوره را می‌خواهید بپردازید.
  5. پرداخت قبض همراه اول از طریق سامانه 9990: با مرکز اطلاع‌‌رسانی 9990 تماس بگیرید، شماره تلفن¬ همراه مورد نظر خود را وارد کرده و با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز خرید اینترنتی،‌ قبض خود را پرداخت کنید.

روش‌های پرداخت قبض موبایل رایتل:

  1. پرداخت قبض رایتل از طریق وب سایت این اپراتور: با مراجعه به وب سایت این اپراتور و انتخاب نوع قبض خود (پایان دوره یا میان دوره)، می‌توانید آن را بپردازید.
  2. پرداخت قبض رایتل از طریق سامانه تلفن گویا: با شماره‌ گیری 200 یا 09202000000 مشترکین دایمی امکان پرداخت قبض پایان‌ دوره و میان‌ دوره با استفاده از کارت‌‌های عضو شبکه شتاب از طریق اتصال به درگاه بانک را دارند.

روش‌های پرداخت قبض موبایل ایرانسل:

  1. پرداخت قبض ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من: کاربر می‌تواند به صورت رایگان برنامه کاربردی ایرانسل من را دانلود کند و از طریق آن قبض تلفن همراه خود را پرداخت کند.
  2. پرداخت قبض ایرانسل از طریق کد دستوری #1*7*: مشترکین به راحتی و با شماره‌گیری #1*7* می‌توانند قبض سیم‌ کارت دائمی خود را بپرازند.
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید