علت از دسترس خارج شدن سایت پیوندها چیست

علت از دسترس خارج شدن سایت پیوندها چیست

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، سایت پیوندها پس از بدهی 5 ساله به شرکت هاست ایران سرانجام امروز 28 مرداد 1397 از دسترس خارج شد.

همان طور که اکثر شما می‌دانید صفحه پیوندها نام یک وب‌گاه است که برای تغییر مسیر کاربران در هنگام مواجهه با سایت‌های مسدود شده در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل اکثر کاربران آن را به نام وب‌سایت فیلترینگ می‌شناسند. تا به حال بالاترین جایگاه (الکسا) صفحه پیوندها رتبه چهارم بوده است، که پس از اضافه شدن امکان تبدیل پیوندها به صفحه خانگی کاربران، به دست آمد.

علت از دسترس خارج شدن سایت پیوندها چیست؟

هم‌زمان با از دسترس خارج شدن وبگاه پیوندها که اغلب کاربران ایرانی این سایت را به عنوان سایت فیلترینگ می‌شناسند، اطلاعیه‌ای به نقل از یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ در فضای وب در حال چرخش است که هیچ استنادی به آن روی سایت این شرکت نیست.

در این اطلاعیه با اشاره به بدهی وزارت ارشاد که متولی تأمین هزینه‌های این سایت است، اعلام شده است "ادامه ارائه سرویس میزبانی (هاستینگ) با توجه به بدهی پنج ساله مقدور نیست."

فرشاد اسماعیلیان، نایب رییس هیئت مدیره هاست ‌ایران ضمن اعلام بدهی 300 میلیونی وزارت ارشاد بابت سایت پیوندها، گفت: رقم 300 میلیون به‌هیچ‌ وجه عدد قابل‌ توجهی برای یک وزارتخانه دولتی محسوب نمی‌شود. اما علیرغم پیگیری‌های 5 ساله ما، کسی حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیست و ما تنها راه جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر شرکتمان را ادامه ندادن همکاری با وزارت ارشاد در رابطه با سایت پیوندها دیدیم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید