اپراتور کودک و سیم کارت کودکانه تین تاک رونمایی شد

اپراتور کودک و سیم کارت کودکانه تین تاک رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ 2018 اپراتور و سیم کارت مخصوص کودک و نوجوان به نام تین تاک با هدف حمایت از کودکان و نوجوانان در حوزه اینترنت و آی تی رونمایی شد.

اپراتور کودک و سیم کارت کودکانه تین تاک رونمایی شد

با توجه به این که اینترنت و تلفن‌های همراه به یکی از بخش‌های مهم زندگی روزمره ما تبدیل شده است، نمی‌توان کودکان و نوجوانان را در این حوزه پهناور و گاها خطرناک، نادیده گرفت. در کل جایگاه فناوری به سرعت در زندگی کودکان در حال رشد است به طوری که تعداد کودکان 2 تا 17 سال که کامپیوتر را در منزل استفاده می‌کنند از 48% در سال 1996 به 70% در سال 2000 صعود کرده است. استفاده از اینترنت نیز از 15% به 52% در این دور‌ه 5 ساله افزایش پیدا کرده است.

حال با توجه به خبرهای رسیده، نخستین اپراتور و سیم کارت تلفن همراه کودک و نوجوان با نام تین تاک توسط یک شرکت ارائه ‌دهنده خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل در حالی رونمایی شد که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روبان نمادین آغاز به کار این خدمت جدید را قیچی کرد.

حمیدرضا امیری‌نیا فعال حوزه آی ‌تی، ضمن حضور در این مراسم و صحبت در خصوص سیم کارت تین تاک، گفت: هدف از ارائه سیم‌ کارت مختص کودکان و نوجوانان، ساماندهی به فضای مجازی این قشر از هموطنان است که پدران و مادران و خانواده‌ها با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت فرزندان خود در عرصه فناوری‌های دیجیتال را شاهد باشند.

امیری نیا در خصوص ویژگی‌های سیم‌ کارت تین تاک گفت: این سیم‌ کارت هم مانند همه اپراتورهای فعال کشور به شبکه سراسری مخابراتی کشور متصل می‌شود اما برای فضای مجازی به گونه‌ای طراحی شده است که کودکان و نوجوانان فقط در یک شرایط و محیط امن امکان فعالیت خواهند داشت. در حقیقت این اپراتور یک پلتفرم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا توسط آن همه اپلیکیشن‌هایی که در کشور وجود دارد و برای کوکان و نوجوانان مناسب است را به دست بیاورند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید