الکامپ گردی با اپلیکیشن پونز

الکامپ گردی با اپلیکیشن پونز

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات، امروز (ششم مرداد 97) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

اکثر کسانی که به نمایشگاه‌ها می‌روند یکی از مهم‌ترین دقدقه‌های آنها پیدا کردن غرفه یا سالن مورد نظر است. از آنجایی که نمایشگاه‌ها بسیار بزرگ و شلوغ هستند مطمئنا هرکسی برای یک بار هم که شده در پیدا کردن مکان مورد نظر خود با مشکلاتی روبرو شده است.

الکامپ گردی با اپلیکیشن پونز

نقشه‌های کاغذی یکی از روش‌هایی است که یافتن مکان مورد نظر در نمایشگاه‌ها را راحت‌تر می‌کند، اما مشکل اینجاست که بسیاری از افراد با استفاده از این نقشه‌ها گمراه‌تر می‌شوند.

چه بسا جایگزین کردن یک روش مناسب‌تر می‌تواند موجب جلوگیری از هدر رفتن آن حجم زیاد از کاغذ شود و حتی از کثیفی چهره شهر و نمایشگاه‌ها به دلیل دورانداختن این نقشه‌های کاغذی جلوگیری کند.

الکامپ 2018 با نرم افزار پونز

امسال اپلیکیشن پونز به شما کمک می‌کند تا در نمایشگاه الکامپ بتوانید غرفه، سالن یا مکان مورد نظر خودتان را بدون کوچک‌ترین مشکل و گمراهی بیابید.

اپلیکیشن پونز نقشه داخلی سالن‌ها و اطلاعات مکانی غرفه‌ها را روی نقشه به بازدیدکنندگان نمایش می‌دهد و آنها را از دریافت نقشه‌های کاغذی بی نیاز می‌کند. حتی علاوه بر غرفه‌های نمایشگاه الکامپ بازدیدکنندگان می‌توانند برای پیدا کردن نزدیک‌ترین پمپ بنزین، بانک، رستوران یا کافی‌شاپ و سایر اماکن مورد نیازشان در بیش از 300 دسته‌بندی نیز از سایت یا اپلییکشن پونز استفاده کنند.

برای دانلود اپلیکیشن پونز می‌توانید به سایت پونز به آدرس https://poonez.ir مراجعه کنید، و یا از طریق بازار، گوگل پلی و سیب اپ آن را دانلود کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید