حضور ایرانسل در الکامپ 2018

حضور ایرانسل در الکامپ 2018

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، بیست و چهارمین نمایشگاه بین ‌المللی الکامپ کار خود را ششم تیرماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز کرد وایرانسل نیز همچون همراه اول و دیگر اپراتورها در این نمایشگاه حضور دارد.

ایرانسل همچون سال‌های گذشته ضمن حضور در نمایشگاه الکامپ خدمات جدید و خاصی را به کاربران و مشترکینی که از غرفه آن بازدید کنند ارائه می‌دهد.

حضور ایرانسل در الکامپ 2018

خدمات ایرانسل در الکامپ 2018

  1. امکان تجربه آخرین فناوری‌های ارتباطی و مودم‌های اینترنت همراه و ثابت و نیز فناوری تماس بر بستر نسل چهارم (VoLTE) و تماس بر بستر وای فای (VoWiFi).
  2. آشنایی با آخرین امکانات عرضه شده در اپلیکیشن "ایرانسل من" و نوآوری‌های ایرانسل در زمینه پشتیبانی آنلاین و دیجیتال.
  3. ارائه خدماتی در زمینه اینترنت اشیا و شهر هوشمند، خدمات ابری، مدیریت هوشمند ناوگان حمل ونقل، راهکار پرداخت، کیف پول هوشمند و سیم‌ کارت NFC و نیز راهکارهای سازمانی مانند شبکه امن همراه (APN)، سیم‌ کارت سازمانی و بسته‌های ویژه اینترنت سازمانی.
  4. در غرفه‌های فضای باز، ایرانسل خدماتی همچون فروش مودم‌های اینترنت همراه و ثابت، ثبت ‌نام رایگان سیم‌ کارت ایرانسل، تعویض رایگان مودم‌های وایمکس به مودم جدید نسل چهار ثابت (TD-LTE) و تعویض رایگان سیم ‌کارت معمولی ایرانسل به سیم‌ کارت یوسیم با قابلیت اتصال به نسل 4 و 4.5 تلفن همراه را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

علاوه بر موارد گفته شده بخشی از غرفه ایرانسل به معرفی شرکت‌های همکار ایرانسل همچون اسنپ، اسنپ فود، بامیلو و... اختصاص یافته است، تا بازدیدکنندگان علاوه بر استفاده از خدمات ارائه شده توسط ایرانسل با این شرکت‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند نیز آشنا شوند.

شما برای بازدید از غرفه‌های ایرانسل می‌توانید به سالن 38، بخش غرفه‌های فضای باز مراجعه نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید