هزینه رومینگ همراه اول در حج تمتع 97 چه قدر است

هزینه رومینگ همراه اول در حج تمتع 97 چه قدر است

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به آغاز مراسم حج همراه اول از روز سه شنبه 2 مرداد 97 برای تسهیل در برقراری ارتباط زائرین تخفیفاتی در نظر گرفته است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

هزینه رومینگ همراه اول در حج تمتع 97 چه قدر است؟

همراه اول اعلام کرده است از روز سه شنبه 2 مرداد در تمامی اپراتورهای کشور عربستان، تعرفه مکالمه 20 درصد و تعرفه پیامک و اینترنت همراه 80 درصد کاهش یافته است، که با توجه به این تخفیفات تعرفه مکالمات داخلی به ازای هر دقیقه 599 تومان، مکالمه با ایران 799 تومان، مکالمه دریافتی 599 تومان، تعرفه ارسال پیامک 199 تومان و دریافت پیامک در کشور عربستان همچون گذشته رایگان است، همچنین تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه نیز با 80 درصد تخفیف، از 1000 تومان به ازای هر مگابایت، به 189 تومان رسیده است.

در طرح دیگری که همراه اول برای کاربران خود در نظر گرفته است، حجاج می‌توانند با خرید بسته ترکیبی رومینگ بین‌الملل 10 روزه ویژه ایام حج با کد دستوری #631*1* از تخفیفات این طرح بهره مند شوند. بسته خریداری شده به مبلغ 149 هزار تومان، شامل 50 دقیقه مکالمه با ایران، 50 دقیقه مکالمه داخلی، 50 دقیقه مکالمه دریافتی، 50 عدد پیامک و 250 مگابایت اینترنت همراه است.

در حال حاضر سرویس رومینگ بین‌الملل همراه اول از طریق 270 اپراتور در 112 کشور قابل استفاده است، اما توجه داشته باشید اگر بر روی خط شما بسته‌های اینترنتی داخلی فعال است، در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل کلیه هزینه‌ها به صورت آزاد محاسبه خواهد شد، که در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت همراه، باید گزینه "دیتا رومینگ" گوشی خود را غیر فعال کنید.

شایان ذکر است مشترکین همراه اولی می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه‌ای رومینگ بین‌الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره 8070 پیامک کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید