همراه اول طرح اینترنت نامحدود شبانه خود را تمدید کرد

همراه اول طرح اینترنت نامحدود شبانه خود را تمدید کرد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول به دلیل استقبال کاربرانش تصمیم گرفت طرح اینترنت نامحدود شبانه خود که را تا اطلاع ثانوی تمدید کند. در واقع مشترکین دائمی و اعتباری که بسته‌های اینترنت با حجم 10 گیگابایت یا بیشتر دارند، می‌توانند از اینترنت نامحدود 3 تا 7 صبح استفاده کنند.

توجه داشته باشید طرح اینترنت رایگان شبانه همراه اول شامل مشترکینی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می‌کنند نمی‌شود، همچنین منظور از بسته با حجم 10 گیگابایت یا بیشتر، تنها حجم روزانه بسته، فارغ از حجم شبانه آن می‌باشد.

همراه اول طرح اینترنت نامحدود شبانه خود را تمدید کرد

در صورتی که بسته اینترنتی شما قبل از ساعت 3 صبح یا بین بازه 3 تا 7 صبح تمام شود و بسته رزروی نداشته باشید، ترافیک اینترنت شما با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد. 

طرح اینترنت شبانه رایگان همراه اول برای مشترکینی که بسته‌های اینترنت آلفا+، بسته ‌ای اینترنت همراهی، بسته‌های انارستان، بسته‌های ویژه مشترکین جدید با حجم بیش از 10 گیگابایت و بسته‌های اینترنتی شبانه محدود و نامحدود 2 تا 7 صبح (با حجم بیش از 10 گیگابایت) دارنند، فعال می‌شود و مشترکین سایر بسته‌های اینترنت که مشمول این طرح نمی‌شوند، می‌توانند با شماره‌گیری کد #22*1000* از سایر بسته‌های متنوع شبانه بهره‌مند شوند.

همراه اولی‌ها توجه داشته باشند که طرح اینترنت رایگان همراه اول به صورت خودکار برای کلیه مشترکینی که بسته اینترنت با حجم 10 گیگابایت یا بیشتر دارند فعال می‌شود و آنها دیگر نیازی به شماره‌گیری کد خاصی ندارند، حتی مشترکینی که از هریک از درگاه‌های فعال‌سازی مانند #1*، #10*، #100*، پیامک 8080، پیامک 10، وب‌سایت و اپلیکیشن "همراه من" و IVR اقدام به خرید بسته کنند، مشمول این طرح می شوند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید