معرفی انواع سیم کارت رایتل از نظر اندازه

معرفی انواع سیم کارت رایتل از نظر اندازه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با گسترش فناوری های نوین و عرضه گوشی های تلفن همراه با تکنولوژی های روز شاهد تغییرات عمده ای در تلفن های همراه هستیم. این تغییرات در بخش های مختلف یک تلفن همراه وجود دارد اما یکی از بخش هایی که با تغییر آن کاربران بعضا به مشکل می خورند بخش سیم کارت است. تکنولوژی سیم کارت هر روز رو به تغییر حرکت می کند. تغییر نسل مانند GSM ، 3G ، 4G ، LTE وغیره که از نظر سرعت انتقال اطلاعات و مخصوصا اندازه یکی از مهمترین تغییرات این بخش است.

انواع سیم کارت

اما حل مشکل اندازه سیم کارت را می توان با یکسری از دستگاه ها که یکی از آنها قبلا در سایت رند نیز معرفی شده است حل کرد ولی اگر شما بخواهید سیم کارت خود را به نسل های جدیدتر ارتقاء دهید می توانید به اپراتور تلفن همراه خود مراجعه نمایید و سیم کارت خود را با حفظ شماره تلفن به نسل بالاتر ارتقاء دهید. شرکت رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور این امکان را نیز فراهم کرده است. در ادامه این مطلب انواع سیم کارت های قابل استفاده که توسط شرکت رایتل عرضه شده اند را معرفی خواهیم کرد.



سیم کارت عادی :

این نوع سیم کارت را اکثرا دیده ایم و یکی از معمول ترین سیم کارت های بازار ایران است. اندازه این سیم کارت از تمام سیم کارت های دیگر بزرگتر است و برای نسل های قدیمی تا نسل سوم یا 3G از این اندازه در گوشی های تلفن همراه مختلف استفاده می شود.

سیم کارت معمولی



سیم کارت میکرو :

این نوع سیم کارت که حدود ۵۰درصد از سیم کارت های عادی کوچکتر هستند به تازگی در بیشتر گوشی های تلفن همراه دیده می شوند. این سیم کارت ها محل کمتری برای قرار گرفتن نیاز دارند.

سیم کارت میکرو



سیم کارت دو پانچ :

برخی از گوشی های نسل جدید نیاز به سیم کارت های میکرو برای استفاده دارند. اما برخی از کاربران بنا به دلایلی خواهان استفاده از سیم کارت خود در اندازه عادی و میکرو هستند. سیم کارت دو پانچ رایتل این امکان را به کاربران می دهد که از سیم کارت خود در هر دو حالت استفاده نمایند. به این شکل که یک قاب برای تبدیل سیم کارت میکرو به سیم کارت عادی وجود دارد که هر زمان نیاز به تغییر اندازه باشد می توان از آن استفاده نمود.



سیم کارت نانو :

این سیم کارت که علاوه بر کاهش اندازه ای ۴۰ درصدی حدودا ۱۵ درصد نیز از ضخامتش کاسته شده است ، جزء آخرین فناوری های سیم کارت به حساب می آید. این سیم کارت در بیشتر گوشی های تلفن همراه جدید کارایی دارد و به علت فضای کمی که نیاز دارند مورد پسند شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه هستند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید