مسابقات جام جهانی را از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل رایگان تماشا کنید

مسابقات جام جهانی را از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل رایگان تماشا کنید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، بیست و یکمین دوره از سری مسابقات فوتبال جام جهانی در کشور روسیه آغاز شده است و بسیاری از مردم پای این مسابقات می‌نشینند و آن را تماشا می‌کنند. اما اگر در هنگام برگزاری مسابقه تیم‌های محبوبتان به تلویزیون دسترسی ندارید ایرانسل این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده است تا از طریق اپلیکیشن لنز به صورت کاملا رایگان به تماشای فوتبال بنشینند.

برنامه ویژه لنز ایرانسل برای جام جهانی فوتبال، "فوتبال کرملین" همه روزه با شروع مسابقات از شبکه "لنز اسپرت" آغاز می‌شود. مشترکان ایرانسلی که بسته اینترنت فعال داشته باشند، هزینه‌ای بابت مصرف دیتا و اشتراک آن پرداخت نخواهند کرد.

مسابقات جام جهانی را از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل، رایگان تماشا کنید

برنامه‌ ویژه جام جهانی 2018 شبکه "لنز اسپورت" با نام "فوتبال کرملین" همزمان با پخش زنده مسابقات، گزارشگر، تیم کارشناسی و اخبار و حواشی جام جهانی را نیز به صورت اختصاصی به مخاطبان خود ارائه ‌می‌کند.

اپلیکیشن لنز چیست؟

لنز یک اپلیکیشن تلویزیون تعاملی است که توسط آن به دنیایی از مولتی مدیا دسترسی پیدا خواهید کرد. لنز این امکان را به شما می‌دهد تا شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی را به صورت زنده در تلفن هوشمند خود داشته باشید و از این طریق شبکه‌های مختلف را دریافت کنید. علاوه بر آن، توسط لنز به آرشیو وسیعی از سریال‌، فیلم و موزیک دسترسی خواهید داشت که البته برای استفاده از آن‌ها می‌بایست اشتراک خریداری کرد.

شما با وارد شدن به بخش ورزشی لنز یعنی "لنز اسپرت" می‌توانید تنها با ساخت یک حساب کاربری، مسابقات فوتبال جام جهانی را به صورت زنده و با کیفیت بسیار عالی تماشا کنید، همچنین ویژه برنامه‌های اختصاصی هم توسط لنز اسپرت تدارک دیده شده که معمولا بین دو نیمه پخش می‌شوند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید