کاهش رومینگ همراه اول به مناسبت جام جهانی روسیه

کاهش رومینگ همراه اول به مناسبت جام جهانی روسیه

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با آغاز جام جهانی 2018 روسیه همراه اول جهت تسهیل و راحتی مشترکینی که برای تشویق تیم ملی به روسیه می‌روند رومینگ مکالمه، پیامک و اینترنت دو اپراتور MTS و Tele2 روسیه را کاهش داده است.

کاهش رومینگ همراه اول به مناسبت جام حهانی روسیه

با توجه به این کاهش هزینه، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران از دقیقه‌ای 36900 تومان به دقیقه‌ای 2800 تومان، مکالمه دریافتی از دقیقه‌ای 12500 تومان به دقیقه‌ای 1500 تومان، مکالمه با شماره داخلی روسیه از دقیقه 22000 تومان به دقیقه‌ای 1500 تومان، ارسال پیامک از 3100 تومان به پیامکی 500 تومان کاهش یافت و اینترنت همراه برای اپراتور، Tele2 هر مگابایت 500 تومان محاسبه می‌شود. دریافت پیامک نیز رایگان است.

در واقع همراه اولی‌ها از تاریخ 23 خرداد ماه سال جاری می‌توانند از کاهش 80 درصدی رومینگ همراه اول در کشور روسیه بهره‌مند شوند.

مشترکین همراه اول می‌توانند از طریق کد #1* از صورت‌حساب سیم کارت‌های دائمی خود قبل از سفر، اطلاع یافته و با پرداخت بدهی صورت‌حساب خود (حتی در حالت قطع سیم کارت)، یا با افزایش موجودی سیم کارت، سقف اعتبار آن را افزایش داده و از قطع به دلیل بدهی، در هنگام سفر، جلوگیری کنند.

همان طور که می‌دانید همراه اول از طریق 271 اپراتور در 112 کشور رومینگ بین‌المللی دارد، بنابراین شما می‌توانید از طریق مراجعه به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir و یا ارسال نام کشور مورد نظر به شماره 8070 اطلاعات تعرفه رومینگ مکان مورد نظر را دریافت کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید