تجمیع سامانه 20117 و مراکز 118 مخابرات

تجمیع سامانه 20117 و مراکز 118 مخابرات

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، واگذاری تلفن ثابت و پاسخگویی به فیش‌های در نوبت انتظار در دو استان تهران و مشهد با هدف پاسخگویی به مردم در اسرع وقت‌، تکمیل اطلاعات ناقص مراکز مخابراتی و مدیریت یکپارچه تا آخر اردیبهشت به روز می‌شود.

تجمیع سامانه 20117 و مراکز 118 مخابرات

با توجه به گفته‌های مجید صدری در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در سال 97 برنامه تغییر در چندین سامانه شرکت مخابرات ایران از جمله خرابی تلفن (2017)، مرکز خدمات تلفنی (118) و سامانه‌های اینترنت مشترکان تجاری و خانگی (2010 و 2020) در دستور کار قرار دارد که پاسخگویی به مشترکان در این سامانه‌ها متمرکز می‌شود.

وی همچنین درباره مشکل فیش های در نوبت انتظار تلفن ثابت گفت : برنامه‌ای در این باره تدوین و به تمامی استان‌ها ابلاغ شده که براساس آن در تهران و مشهد باید واگذاری تلفن ثابت و پاسخ دادن به فیش‌های در نوبت انتظار تا پایان اردیبهشت به روز شود و در دیگر استان‌ها نیز طی برنامه‌ای این موضوع پیگیری خواهد شد.

در پایان صدری خبر از رفع مشکل شماره‌های هوشمند ظرف یکی دو ماه آینده داد و گفت: این موضوع به معضلی برای مردم و مخابرات تبدیل شده که در پی نارضایتی متعدد مردم برای حل این مشکل برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید