تجمیع سامانه 20117 و مراکز 118 مخابرات
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند و به نقل از مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، واگذاری تلفن ثابت و پاسخگویی به فیشهای در نوبت انتظار در دو استان تهران و مشهد با هدف پاسخگویی به مردم در اسرع وقت، تکمیل اطلاعات ناقص مراکز مخابراتی و مدیریت یکپارچه تا آخر اردیبهشت به روز میشود.
با توجه به گفتههای مجید صدری در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در سال 97 برنامه تغییر در چندین سامانه شرکت مخابرات ایران از جمله خرابی تلفن (2017)، مرکز خدمات تلفنی (118) و سامانههای اینترنت مشترکان تجاری و خانگی (2010 و 2020) در دستور کار قرار دارد که پاسخگویی به مشترکان در این سامانهها متمرکز میشود.
وی همچنین درباره مشکل فیش های در نوبت انتظار تلفن ثابت گفت : برنامهای در این باره تدوین و به تمامی استانها ابلاغ شده که براساس آن در تهران و مشهد باید واگذاری تلفن ثابت و پاسخ دادن به فیشهای در نوبت انتظار تا پایان اردیبهشت به روز شود و در دیگر استانها نیز طی برنامهای این موضوع پیگیری خواهد شد.
در پایان صدری خبر از رفع مشکل شمارههای هوشمند ظرف یکی دو ماه آینده داد و گفت: این موضوع به معضلی برای مردم و مخابرات تبدیل شده که در پی نارضایتی متعدد مردم برای حل این مشکل برنامهریزیهایی انجام دادهایم.