ثبت رکورد اینتنرت همراه توسط همراه اول در کشور

ثبت رکورد اینتنرت همراه توسط همراه اول در کشور

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در مراسم افتتاح و رونمایی از پروژه‌های جدید همراه اول که 25 اردیبهشت با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران و مسؤولان صنعت ارتباطات کشور برگزار شد، از پروژه‌های بزرگ همراه اول همچون: "سامانه جامع خدمات مشتریان" به عنوان بزرگ‌ترین طرح در صنعت فناوری اطلاعات کشور، "مرکز کنترل و مدیریت همراه اول برای پایش کیفی شبکه" به عنوان پیشرفته‌ترین مرکز مدیریت شبکه کشور و بزرگ‌ترین مرکز مانیتورینگ و مدیریت کیفیت سرویس در خاورمیانه به لحاظ تعداد مشترک (Service Quality Management)، "مرکز بومی عملیات امنیتی (MCI-SOC)"، "مرکز بومی مدیریت و پاسخگویی به رخداد (MCI-CERT)" و "مرکز داده شهید بابایی" رونمایی شد.

ثبت رکورد اینتنرت همراه توسط همراه اول در کشور

علاوه بر سرویس‌های فوق سرویس‌های همراه یار و پارس رایت برای جلوگیری از نشت اطلاعات سازمانی، هوشمندسازی شبکه انرژی، خدمات دولت همراه، پلتفرم خدمات‌رسانی دیجیتال به کسب و کارها، زیست بوم بومی‌ سازی شده امن گوشی‌های هوشمند نیز توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

وزیر ارتباطات در این مراسم با اشاره به اقدامی که برای راه‌اندازی مرکز عملیات شبکه و پایش شاخص‌های شبکه همراه اول انجام شد، گفت:‌ آنچه امروز در مجموعه همراه اول به بهره‌برداری رسید، به لحاظ کیفی موقعیت این اپراتور را نشان می ‌هد. همراه اول هرچند به لحاظ کمیت، رشد بسیار قابل توجهی داشته است، اما طبیعتاً به لحاظ پارامترهای کیفی شبکه نیز باید تلاش بسیار زیادی انجام دهد. همان میزان که برای توسعه کمی حرکت و تلاش شد، امروز برای توسعه کیفی لازم است.

در ادامه جهرمی ضمن اشاره به توسعه سریع همراه اول در طی 6 ماه گذشته و پوشش همه شهرهای کشور تحت خدمات نسل 3 و 4، این اقدامات را بسیار ارزشمند و نتیجه کار پرتلاش عنوان کرد. وی از همه دست اندرکاران و مدیران سابق همراه اول که تلاش زیادی برای ارتقای همراه اول کردند همچنین از رویکردی که تیم جدید در پیش گرفته است و چه در مجموعه هیأت مدیره و چه مدیرعاملی همگی خوب مفاهیم حوزه ICT را می‌شناسند و اعتقاد به توسعه و حمایت از تولید داخلی دارند تشکر کرد.

ثبت رکورد سرعت اینترنت همراه توسط همراه اول

در این مراسم برای اولین بار رکورد سرعت اینترنت همراه شکسته شد و سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در حضور وزیر ارتباطات به نام همراه اول به ثبت رسید. سرعت یک گیگابیت بر ثانیه بیشترین سرعت ارائه شده در نسل 4.5 تلفن همراه کشور است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید