مصاحبه برنامه ایده پردازان با مجموعه رند

مصاحبه برنامه ایده پردازان با مجموعه رند

ایده پردازان یک برنامه مصاحبه محور است که از طریق اینترنت در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. این برنامه که با تلاش مجموعه ایده پردازان (IPE) تهیه می‌شود، در قسمت‌های مختلف با کسب‌وکارهای موفق آنلاین مصاحبه کرده و از رموز موفقیت آنها می‌پرسد. برنامه ایده پردازان در شبکه‌های اجتماعی مختلف و سایت آپارات در دسترس است.
اما در جدیدترین قسمت این برنامه، ایده پردازان به سراغ مجموعه Rond.ir آمد تا از تجربیات تیمی که در طی 10 سال گذشته، محیطی امن را برای خرید و فروش سیم کارت، دامنه و تلفن ثابت‌های رند و خاص فراهم آورده است بگوید.



درباره ایده‌ پردازان بیشتر بدانید

شرکت ایده‌پردازان از سال 1388 با همکاری یک گروه جوان و علاقمند به رشد و توسعه فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت این گروه با پروژه SMS.ir که این روزها یکی از بزرگترین و پرقدرت‌ترین سامانه‌های ارسال پیامک در ایران است، شروع شد. از جمله اهداف ایده پردازان معرفی کسب و کارهای مختلفی است که این روزها موفقیت فراوانی کسب کرده‌اند. در واقع این گروه تصمیم دارد با معرفی خالقان دانش و تکنولوژی‌های نو، تجربیات آنان را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد.



برنامه ایده پردازان

دوستانی که علاقه‌مند به مشاهده تمامی قسمت‌های مجموعه ایده پردازان هستند می‌توانند به کانال آپارات این مجموعه مراجعه کنند. همچنین برنامه مربوط به مجموعه رند را می‌توانید در ادامه همین مطلب مشاهده نمایید.


وب سایت رسمی ایده پردازان

کانال ایده پردازان در آپارت



قسمت اول ایده پردازان - رند



قسمت دوم ایده پردازان - رند

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید