بزرگ‌ترین بروزرسانی جیمیل منتشر شد

بزرگ‌ترین بروزرسانی جیمیل منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همان طور که می‌دانید Gmail یکی از برنامه‌های پر‌کاربرد و مورد علاقه بسیاری از کاربران است و در حال حاضر حدودا 1 میلیارد کاربر در سرتاسر دنیا دارد. تقریبا از اواخر ماه مارس، سایت‌هایی همچون انگجت و بی‌جی‌آر از تصمیم گوگل مبنی بر به روز رسانی و تغییر Gmail خبر داده بودند، تا این که امروز این موضوع به واقعیت تبدیل شد و ما شاهد بزرگ‌ترین تغییرات جیمیل بر روی وب بودیم.

بزرگ‌ترین بروزرسانی جیمیل منتشر شد

در ادامه می‌خواهیم به چند مورد از تغییرات جیمیل در این به روزرسانی اشاره کنیم.

مهمترین امکانات اضافه شده به جیمیل پس از به روزرسانی

  1.  Snooze: این گزینه امکان پنهان‌سازی برخی ایمیل‌ها را برای مدتی محدود در جیمیل به کاربر می‌دهد. به عنوان مثال اگر صندوق پستی خود را روی گوشی باز کردید و به نامه‌ای برخوردید که نیاز به پاسخ بلندتری دارد و ترجیح می‌دهید که دیرتر به آن پاسخ دهید، می‌توانید آن ایمیل را مثلا تا صبح روز بعد Snooze کنید.
  2. Smart Reply: گوگل گزینه پاسخ هوشمند را که در نسخه موبایل جیمیل ارایه شده بود، به نسخه وب نیز افزود.
  3. حذف ایمیل ها بعد از مدتی: امکان از بین رفتن ایمیل‌ها پس از مدت زمان مشخصی به امکانات سرویس صندوق پستی جیمیل افزوده شده است.
  4. ارسال ایمیل‌های محرمانه: یک امکان دیگر هم ارسال ایمیل‌های محرمانه است که گیرنده برای خواندن آن، باید کد مشخصی را از طریق پیام متنی ارسال کند.
  5. Nudges یا سقلمه: این امکان یادتان می‌اندازد که به ایمیل‌های خاصی جواب نداده‌اید.  

کاربران ایرانی از میان 198 خدماتی که گوگل برای تمام کاربران جهان در نظر گرفته است به 67 درصد یا 153 سرویس دسترسی دارند. در حال حاضر 31 خدمت گوگل برای کشور ایران به دلیل تحریم‌های بین‌المللی مسدود و 14 خدمت گوگل نیز در ایران از جمله یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید