چگونه سرویس‌های ارزش افزوده تلفن ثابت را غیرفعال کنیم

چگونه سرویس‌های ارزش افزوده تلفن ثابت را غیرفعال کنیم

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با ارائه سرویس‌های ارزش افزوده تلفن ثابت بسیاری از مشترکان این سرویس را فعال کردند اما در ادامه پس از پشیمان شدن روش غیرفعال کردن آن را نمی دانستند. به همین جهت تصمیم گرفتیم روش‌های غیر فعال کردن سرویس‌های ارزش افزوده تلفن ثابت را به شما شرح دهیم.

سرویس‌های ارزش افزوده مخابرات شامل مشاوره تلفنی، رای‌گیری تلفنی، اختصاص یک سرشماره برای چندین خط (ثابت یا موبایل)، ارائه آهنگ پیشواز، صندوق صوتی پیام کوتاه و برخی دیگر از خدمات می‌شود که البته دلایلی مانند رشد استفاده از گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های مختلف برای دریافت خدمات، به نوعی جایگزین استفاده از خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت در سال‌های اخیر شده است.

چگونه سرویس‌های ارزش افزوده تلفن ثابت را غیرفعال کنیم؟

به طور کلی مشترکانی که با تلفن گویای 7070، سرویس ارزش افزوده‌ای را برای تلفن ثابت خود فعال کرده‌اند و الآن تمایلی به استفاده از آن ندارند می‌توانند به 3 روش زیر خدمات ارزش افزوده تلفن خود را غیرفعال کنند.

  1. مشترکین می‌توانند از طریق تماس با همان شماره‌ای که سرویس ارزش افزوده را فعال کردند (مانند 7070)، و استفاده از گزینه لغو سرویس، این سرویس را لغو کنند.
  2. مشترکین می‌توانند از طریق ورود به پرتال شرکت مخابرات ایران و انتخاب گزینه "خدمات من" و استفاده از گزینه "لغو سرویس ارزش افزوده"، این بخش را غیرفعال کنند.
  3. علاوه بر 2 روش قبلی مشترکین با مراجعه حضوری به مراكز امور مشتريان شركت مخابرات ايران می‌توانند درخواست لغو سرويس را در اين مراكز ارائه دهند.

فراموش نکنید که هزینه خدمات ارزش افزوده بر روی قبوض تلفن شما محاسبه می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید