نرخ هر دقیقه مکالمه با تلفن همراه چه قدر است

نرخ هر دقیقه مکالمه با تلفن همراه چه قدر است

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با آنکه این روزها ابزارهای زیادی برای ارتباط وجود دارد اما همچنان تلفن همراه حرف اول را در این رابطه می‌زند. از این رو دانستن تعرفه اپراتورهای مختلف می‌تواند کمک شایانی در انتخاب نوع سیم کارت مورد نظر به شما بکند. در ادامه می‌خواهیم اشاره‌ای به تعرفه‌های 3 اپراتور پر طرفدار همراه اول، ایرانسل و رایتل بکنیم.

تعرفه مکالمه در همراه اول

با توجه به این که معیار محاسبه تعرفه در همراه اول بر اساس ثانیه می‌باشد و تعرفه‌های زمان اوج ترافیک و زمان غیر اوج ترافیک، همچنین هزینه‌های بین‌شهری و بین‌استانی در این اپراتور از اردیبهشت ماه 1393 یکسان‌سازی شده است، تعرفه برقراری تماس با استفاده از سیم‌ کارت‌های دائمی همراه اول به تلفن ثابت و همراه اول، 57 تومان به ازای هر دقیقه مکالمه و در تماس با ایرانسل یا رایتل 62.5 تومان به ازای هر دقیقه می‌باشد.

نرخ هر دقیقه مکالمه با تلفن همراه چه قدر است؟

تعرفه برقراری تماس با سیم‌ کارت‌های اعتباری همراه اول به تلفن ثابت و همراه اول، 67 تومان به ازای هر دقیقه مکالمه و تعرفه برقراری تماس به ایرانسل یا رایتل نیز 93.7 تومان است. 

همان طور که پیش‌تر نیز گفتیم از آنجایی که تعرفه محاسبه مکالمه بر اساس ثانیه می‌باشد هزینه یک تماس 30 ثانیه‌ای همراه اول اعتباری به تلفن ثابت 33.5 تومان خواهد بود.

تعرفه مکالمه در ایرانسل

برقراری تماس داخل شبکه ایرانسل (از خطوط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر) برای سیم‌ کارت‌های دائمی 33.3 تومان برای هر دقیقه و برای سیم‌ کارت‌های اعتباری نیز این هزینه 66.9 تومان است. علاوه بر آن هزینه برقراری تماس خارج شبکه ایرانسل (از ایرانسل به سایر خطوط) در سیم‌ کارت‌های دائمی 33.3 و در سیم ‌کارت‌های اعتباری نیز 92.9 تومان می‌باشد.

شایان ذکر است برقراری تماس از خط ایرانسل به خط ثابت نیز در سیم ‌کارت‌های اعتباری 79.9 تومان برای هر دقیقه است.

تعرفه مکالمه در رایتل

در سیم‌ کارت‌های دائمی رایتل، برقراری مکالمه درون‌شبکه و برون‌شبکه یک تعرفه دارد که به ازای هر دقیقه 29.9 تومان است. در سیم‌ کارت‌های اعتباری رایتل نیز هر دقیقه مکالمه درون‌شبکه 49.9 تومان و مکالمه برون‌شبکه، 59.9 تومان هزینه دارد.

شایان ذکر است تعرفه مکالمه در خارج از شبکه رایتل (رومینگ ملی) 49.9 تومان می‌باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید