امکان درج آگهی خطوط سامانتل در وب‌سایت رند ایجاد شد

امکان درج آگهی خطوط سامانتل در وب‌سایت رند ایجاد شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از گذشت حدود دو سال از شروع فعالیت اپراتورهای مجازی ، سایت رند همواره به عنوان حامی در کنار آنها قرار گرفته است. پیش از این مطالب بسیاری پیرامون اپراتورهای مجازی، مزایا و ویژگی‌های آن‌ها در سایت عنوان نموده ایم. اولین اپراتورمجازی کشور که توانست مجوزهای لازم را اخذ کند سامانتل بود. این اپراتور که از زیرمجموعه‌های گروه مالی سامان است با تیم قدرتمند و مخابراتی خود توانستند سیم‌کارت‌های خود را با موفقیت روانه بازار کنند.

سامانتل

پس از آغاز فروش سیم‌کارت‌های اپراتورهای مجازی، کاربران بسیاری درخواست ایجاد امکان درج آگهی این سیم‌کارت‌ها در سایت را داشته‌اند. در این راستا وب سایت رند سعی کرده، تا با تکیه بر تجارب گذشته با صبر و مطالعه زیاد تغییرات را در سایت اعمال کند. بعد از چند ماه بررسی برآن شدیم که کاربران بتوانند خطوط سامانتل را در زیر شاخه اپراتور مجازی، آگهی کنند.

تمامی خدمات سایت برای سامانتل به مانند سایر اپراتورها بوده و هیچ تفاوتی ندارد. هزینه آگهی‌ها نیز به صورت قبل بوده و خطوط اعتباری و دائمی نیز با یکدیگر تفاوت قیمت خواهند داشت. همچنین با بروزرسانی سیم‌کارت‌ها، خطوط سامانتل شما مانند سایر خطوط بروز خواهند شد. در باکس جستجو نیز خطوط سامانتل با پیش شماره 0999 قابل دسترس هستند.


درج آگهی سیم‌کارت سامانتل

برای درج آگهی خطوط 0999 کافیست به پنل کاربری رفته و از بین درج تکی یا گروهی یکی را انتخاب کنید. سپس اپراتور را بر روی اپراتور مجازی تنظیم کرده و بعد از آن پیش شماره 0999 را انتخاب کنید. لازم به ذکر است در حال حاضر خطوط 099999 دائمی و خطوط 099998 اعتباری است.

دقت داشته باشید در حال حاضر فقط خطوط سامانتل قابلیت آگهی شدن را دارند و سایر اپراتورها با توجه به استانداردهای مورد نیاز سایت رند، تا کنون امکان درج آنها فراهم نشده است.


خدمات سامانتل

طبق گفته مدیران سامانتل، تمامی خدمات سیم‌کارت‌های این اپراتور از طریق شعبات منتخب بانک سامان قابل ارائه است. به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهیم کرد.


نکته

لطفا دقت کنید در باکس توضیحات سیم‌کارت حتما عبارت سامانتل را درج کنید تا کاربران متوجه شوند سیم‌کارت شما مربوط به کدام اپراتورمجازی است.



مشاهده شماره‌های آگهی شده 0999



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید