رومینگ ویژه ایرانسل برای مسافران نوروزی

رومینگ ویژه ایرانسل برای مسافران نوروزی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به نزدیک شدن نوروز اپراتورها برای سهولت مشترکین خود در سفرهای خارجی بسته‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند. ایرانسل نیز از این بحث مستثنی نمی‌باشد و این امکارن را برای کاربران خود ایجاد کرده است تا با ارسال عدد 175 به شماره 555 از فهرست اپراتورهای مجاز در کشورهای مختلف اطلاع پیدا کنند، همچنین با ارسال نام کشور مورد نظر (فارسی یا انگلیسی) به شماره 555 از تعرفه خدمات رومینگ آن مطلع شوند.

رومینگ ویژه ایرانسل برای مسافران نوروزی

ایرانسل در 51 کشور و 69 اپراتور رومینگ نسل 4 یا 4G و در 149 کشور و 273 اپراتور رومینگ نسل 3 یا 3G دارد.

گفتنی است، به مشترکانی که قصد سفر به کشورهای ترکیه، آذربایجان، قزاقستان، افغانستان، آفریقای جنوبی، قبرس، چین، اتریش، آلمان، لهستان، لوکزامبورگ، چک، تایلند و ایتالیا را دارند روزانه 10 مگابایت اینترنت رومینگ رایگان ارائه می‌شود، که می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #8*1111* از این بسته‌ها استفاده کنند.

مشترکانی که قصد سفر به کشورهای ‌آفریقای جنوبی، آلمان، افغانستان، اتریش، اوگاندا، ایتالیا، بلژیک، تایلند، ترکیه، جمهوری چک، چین، سوئد، قبرس، قزاقستان، کامرون، لوکزامبورگ، مجارستان، نیجریه و یمن را دارند با شماره گیری کد دستوری #2*3*1111* می‌توانند از این بسته‌های ویژه بهره بگیرند، علاوه بر آن مشترکانی که قصد سفر به کشورهای امارت متحده عربی، اندونزی، روسیه، عراق، سوئیس، قطر، کره جنوبی، دانمارک، استرالیا و گرجستان را دارند می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1*3*1111* از بسته‌های ارائه شده استفاده کنند.

ایرانسلی‌ها برای فعال‌سازی خدمات رومینگ باید پیش از خارج شدن از ایران از طریق شماره‌گیری کد دستوری #1*1111* از سیم کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار "ایرانسل من" اقدام کنند، همچنین برای شارژ سیم کارت خود می‌توانند از کد دستوری #7* و یا نرم افزار ایرانسل من استفاده کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید