آموزش فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

آموزش فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل ، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد. ازاین پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز می توانید صدای "بوق...بوق..." را برای کسانیکه با شما  تماس می گیرند ، مطابق میل خود به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.

آهنگ پیشواز ایرانسل

در این راهنما تلاش شده تا با ارائه مثال ها و راهکارهای مختلف ، شما را با مزایا و روش های آسان استفاده از این سرویس آشنا سازیم. اما لازم است تا قبل از هر چیز ، نکات زیر را به خاطر بسپارید :

۱. آهنگ پیشواز ، زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست !
۲. آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد ، بلکه برای کسانی که با شما تماس می گیرند پخش می شود.
۳. دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود ، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی تلفن همراه از این سرویس استفاده کنید.





هزینه آهنگ پیشواز ایرانسل

استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ، هزینه ماهیانه ، هزینه فعالسازی یا هزینه تغییر تنظیمات ندارد و تنها هزینه آن هزینه خرید هر آهنگ برای یک دوره زمانی مشخص است. توجه کنید که هزینه آهنگ پیشواز تنها زمانی به حساب شما منظور می شود که خرید آهنگ موفقیت آمیز باشد و آهنگ خریداری شده به آلبوم شما فرستاده شده باشد.
توجه داشته باشید زمــانی کـــه یک آهنگ پیشواز خریداری می کنید ، در صورتی که مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل باشید ، هزینه آن از اعتبار مکالمه شما کسر می شود و اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل باشید ، هزینه خرید آهنگ به صورتحساب شما اضافه می شود.






فعالسازی  و خرید آهنگ پیشواز ایرانسل

برای فعالسازی سرویس خود می توانید از روش های زیر استفاده نمایید :


۱- از طریق پیام کوتاه :
برای فعالسازی عبارت "FA" را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

۲- کدهای دستوری (USSD) :
برای فعالسازی کد دستوری #1*8*777* (ستاره ۷۷۷ ستاره ۸ ستاره ۱ مربع) را شماره‌گیری کنید.

۳- از طریق اینترنت :
به لینک آهنگ پیشواز در vitrin.irancell.ir بروید و در منوی "آهنگ های من" ، از میان گزینه های "غیر فعالسازی موقت/فعالسازی مجدد" ، گزینه "فعالسازی" را انتخاب کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید