راه اندازی کامل بخش دامنه به همراه سرویس پرداخت امن

راه اندازی کامل بخش دامنه به همراه سرویس پرداخت امن

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از اجرای ۱ هفته ای بخش دامنه به صورت آزمایشی ، این قسمت به صورت کامل بروز شده و سرویس پرداخت امن نیز به این بخش اضافه شد. در همین راستا کاربران عزیز می توانند از تمامی سرویس های بخش دامنه به صورت کامل استفاده نمایند. همچنین در آینده ای نزدیک سرویس های دیگری نیز به این بخش اضافه خواهد شد.

دامنه

لازم به ذکر است که دامنه یا آدرس های اینترنتی مانند شماره تلفن های رند دارای محبوبیتی جهانی است و خرید و فروش آدرس های اینترنتی سال هاست که در کشورهای دنیا انجام می شود. این موضوع چند سالی است که در کشورمان نیز انجام می شود. بنابراین وب سایت رند سعی کرده است بستری برای امنیت و فروش بهتر فراهم سازد.



سرویس پرداخت امن

این سرویس جهت ایجاد امنیت و سهولت در پرداخت وجه و نقل و انتقال دامنه می باشد. به این شکل که وب سایت رند به عنوان محلی امن جهت پرداخت وجه معامله بین خریدار و فروشنده قرار گرفته و پس از تکمیل فرآیند انتقال دامنه ، وجه را به حساب فروشنده واریز می نماید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به بخش سرویس پرداخت امن مراجعه نمایید.

راهنمای سرویس پرداخت امن

راهنمای بخش دامنه

کاربران گرامی می توانند برای استفاده بهتر از بخش دامنه ، به قسمت راهنمای این بخش مراجعه کرده و آنها را به دقت مطالعه نمایند. همچنین جهت سهولت در رسیدن به قسمت راهنمای بخش دامنه ، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.


راهنمای بخش دامنه

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید