پاسخگویی بیش از 44 میلیون تماس در ماه توسط سامانه 2020

پاسخگویی بیش از 44 میلیون تماس در ماه توسط سامانه 2020

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همان طور که پیش‌تر نیز در مورد سامانه 2020 گفتیم، مشترکین اینترنت می‌توانند توسط تماس با آن از خدماتی همچون قطع و وصل سرویس اینترنت، پشتیبانی آنلاین و لحظه‌ای بهره‌مند شوند. همچنین این مرکز به دلیل گستردگی مشتریان اینترنت خدمات مختلفی را به آنها ارائه می‌دهد.

پاسخگویی بیش از 44 میلیون تماس در ماه توسط سامانه 2020

با توجه به گفته‌های سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هم اکنون سامانه  2020به صورت شبانه روزی پاسخگوی 2 میلیون 500 هزارتماس به صورت ماهیانه وسامانه 2010 که سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران می‌باشد، پاسخگوی 15 هزار تماس در طی ماه است.

سامانه 118 به عنوان قدیمی‌ترین سامانه پاسخگویی شرکت مخابرات ایران ماهانه پاسخگوی 37 میلیون تماس از سوی شهروندان در سراسر کشور است و این در حالی است که سامانه 2020 که مدت زیادی از آغاز فعالیت آن نمی گذرد ماهانه به صورت میانگین پاسخگوی بیش از 44 میلیون تماس می‌باشد.

شایان ذکر است مشترکین حتی در صورت خارج بودن از منطقه مخابراتی مربوطه نیز می‌توانند تنها با شماره‌گیری کد منطقه به همراه شماره 2020 با این شماره ارتباط برقرار کنند و از سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند.

علاوه بر شماره‌های ذکر شده، سامانه پاسخگویی شرکت ارتباطات سیار ایران با شماره 9990 به صورت شبانه روزی آماده  پاسخگویی به مسایل و موارد مطروحه مشتریان در بخش ارتباطات سیار است که هم اکنون به صورت میانگین در طی یک ماه پاسخگوی 4 میلیون و 500 هزار تماس می‌باشد.

صدری در پایان گفت: رویکرد مجموعه مخابرات ایران در بحث پاسخگویی، متمرکز‌سازی سیستم‌ها، ارائه ارزیابی‌های مبتنی بر SLA و در نهایت تمرکز و تجمیع تمام مراکز پاسخگویی است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید