امضای قرارداد مخابرت با شاتل و های وب

امضای قرارداد مخابرت با شاتل و های وب

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند وبه نقل از سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، این شرکت به منظور تحقق مشتری مداری و رعایت عدالت ارتباطی و همچنین در راستای اجرای مصوبه 260 سازمان تنظیم مقررات با شرکت‌های شاتل و های وب قرارداد همکاری منعقد کرده است. علاوه‌ بر آن مخابرات برای همکاری با سایر شرکت‌های FCP  نیز اعلام آمادگی کرده است.

امضای قرارداد مخابرت با شاتل و های وب

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای استفاده تمام اپراتورهای FCP از امکانات زیرساختی مخابرات افزود: در چارچوب مقررات رگولاتوری و اجرای مصوبه 260 کمیسیون تنظیم مقررات، دارندگان پروانه‌های FCP می‌توانند در تمام بخش‌های ارتباطات ثابت سیمی و کابلی به ارائه‌ خدمات بپردازند.

با توجه به گفته‌های صدری، با تصویب مقررات حاکم بر ارائه خدمات عمده فروشی بیت استریم و ابلاغ آن به اپراتورها از سوی کمیسیون تنظیم مقررات، فرصت جدیدی برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات زیرساختی هر یک از دارندگان پروانه شبکه بخش ارتباطات ثابت با رعایت قوانین و مقررات فراهم شده است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که شرکت مخابرات ایران مسوولیت‌های اجتماعی زیادی در بخش‌های مختلف کشور حتی مناطق بدون صرفه اقتصادی دارد، امیدواریم سایر شرکت‌ها نیز به این امر توجه ویژه‌ای نمایند.

بنابر گزارش مدیرعامل مخابرات، این مقررات، برای رقابتی کردن هرچه بیشتر بازار و تسهیل ارائه‌ خدمات در بخش ارتباطات ثابت سیمی و کابلی تصویب شده است. 

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید