پاسخ وزیر ارتباطات به سوالات کاربران در اینستاگرام

پاسخ وزیر ارتباطات به سوالات کاربران در اینستاگرام

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سعی کرده است به سوالاتی که کاربران در زیر پست‌های صفحه اینستاگرام او طرح می‌کنند پاسخ دهد. از جمله سوالاتی که وزیر ارتباطات به آنها پاسخ داد پیرامون انحصار شرکت مخابرات ایران، تعرفه جدید برای مشترکین کم‌مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند و بهبود کیفیت بازی‌های آنلاین بوده است.

پاسخ وزیر ارتباطات به سوالات کاربران در اینستاگرام

ارائه تعرفه جدید برای مشترکین کم‌مصرف با پهنای باند بالا

وی در خصوص تعرفه جدید و وظیفه شرکت‌ها درخصوص نحوه ارائه سرویس این چنین گفت: در تعرفه جدید، شرکت‌ها موظفند ابتدا از اینکه سرعت مورد تقاضای مشترک قابل واگذاری است اطمینان حاصل نموده و سپس نسبت به دائری اقدام نمایند. دائری سرویس بدون حصول اطمینان از سرعت تخلف است و سازمان تنظیم مقررات موظف شده است بر حسن اجرای مصوبه نظارت نماید.
جهرمی در مورد محاسبه نیم‌بهای سایت‌های داخلی بر اساس مصوبه جدید نیز سخن گفت، که با توجه به صحبت‌های او در مصوبه آمده که کلیه سایت‌هایی که در درون کشور میزبانی می‌شوند بایستی نیم‌بها محاسبه گردند. بنابراین لیست پانصد سایت سابق فاقد اعتبار برای محاسبه و شرکت‌های ارائه دهنده سرویس موظفند مصوبه را اجرا نمایند.

انحصار شرکت مخابرات ایران

در ادامه وزیر ارتباطات در مورد وجود انحصار برای شرکت مخابرات ایران در واگذاری اینترنت خانگی، گفت: همانگونه که قبلا عرض کرده بودم با توجه به مصوبه 260 کمیسیون تنظیم مقررات و لزوم اصلاح این رفتار، شرکت مخابرات ایران تا کنون با دو شرکت دیگر به تفاهمات قراردادی رسیده و با ابلاغ آن به استانهای خود شرایط برای خرید سرویس از این شرکت‌ها فراهم شده است. سازمان تنظیم مقررات موظف شده است بر نحوه اجرای این مصوبه نظارت نماید، در صورت وجود مشکل گزارش آن به سامانه 195 در پیگیری موثر خواهد بود.

بهبود کیفیت بازی‌های آنلاین

علاوه بر آن در پایان محمدجواد آذری جهرمی در رابطه با کیفیت بازی‌های آنلاین می‌گوید، در مورد بهبود کیفیت بازی‌های آنلاین، علاوه بر اینکه کیفیت این بازی‌ها مورد پایش دائمی قرار گرفته تا شرایط نسبی فعلی تثبیت گردد، تیم‌ها مشغول به مذاکره و پیگیری هستند تا بهبود مناسبی حاصل گردد‌.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید